ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

پایان محاصره و حکومت نظامی

دمیرتاش خود را به مردم

جنگ زده شهر "جیزره" رساند! 
 
 
 
 

 

ساکنان شهر جنگ زده "جیزره" cizre ترکیه بعد از یک هفته محاصره شهر و منع رفت و آمد از "صلاح الدین دمیرتاش" رهبر حزب دمکراتیک خلق ها استقبال کرد. دمیرتاش پس از اعلام لغو حکومت نظامی 9 روزه در این شهر، خود را به مردم در محاصره ارتش ترکیه رساند و با مردمی که به استقبال او آمده بودند سخن گفت. دمیرتاش گفت:

در روزهای محاصره این شهر تلاش کردم خود را به شما برسانم و در میان شما باشم. دولت و شخص رئیس جمهور مانع رسیدن من به این شهر بودند و بهانه ای که می آوردند این بود که با آمدن من به میان شما صلح به خطر می افتد. کدام صلح؟ آیا در کشور صلحی وجود دارد؟ رئیس جمهور با سیاستی که دارد بزرگترین خطر برای صلح در کشور است.

ما به مردم وعده جنگ نمی دهیم، اما دولت جنگ را به ما تحمیل کرده است، البته همه میدانیم که این جنگ خیلی طول نمی کشد. شما باورتان به صلح و آزادی را از دست ندهید. زندگی و مقاومت در هم تنیده شده است. اجساد را دفن می کنیم، به مجروحان می رسیم، شهر و خانه هایمان را دوباره می سازیم. بزرگترین قدرت ما در وحدت مردم ماست. رئیس جمهور دولت موقت را به زور کودتا علیه نتیجه انتخابات پارلمانی سه ماه پیش تشکیل داده است. به این زورگوئی مردم در انتخابات اول ماه نوامبر پاسخ خواهند داد. مردم به دمکراسی رای خواهند داد و پس از آنست که دوران حسابرسی ها آغاز خواهد شد. حزب عدالت و توسعه نخواهد توانست برای همیشه در قدرت بماند.

پیک نت 22 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: