ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

"لجن کف حوض بالا زده"

حزب سراسری مداحان

به دو انشعاب تقسیم شده 
 
 
 
 

 

حزب سراسری مداحان جمهوری اسلامی گرفتار انشعاب شده و ممکن است بزودی دو کنگره جدا از هم برگزار کنند!

اختلاف بر سر لیست انتخاباتی پیش آمده است. یک گروه از حالا لیست انتخاباتی منتشر کرده اند و گروه دوم با این لیست موافق نیستند و معتقدند گروه اول از روی سر "خانه مداحان" لیست منتشر کرده است.

البته دامنه این اختلاف کمی وسیع تر است. یعنی در جبهه راست – اعم از اصولگرا و افراطی، تند رو و کند رو- شکاف وجود دارد و حزب سراسری مداحان هم متاثر از همین شکاف دچار شکاف شده است.

یک گروه از مداحان که آماده انشعاب شده، معتقد است نباید منتظر نتیجه اختلاف یاد شده در بالا شد و باید مستقل وارد میدان انتخابات شد و گروه دیگر معتقد است هنوز باید صبر کرد تا آنها اختلافشان را حل کنند و سپس اگر با دو برنامه و دو لیست انتخاباتی وارد صحنه شدند ما هم یا از یکی از لیست ها حمایت کنیم و یا از آن دو لیست یک لیست تهیه کرده و بعنوان لیست مداحان اعلام کنیم.

سر دسته یک گروه حدادیان است که مداحی دهن دریده و پاچه ورمالیده است و لیدر گروه دیگر حاج منظور ارضی است که از کیسه "ارز" در دولت احمدی نژاد خوب چریده و پروار شده و به سبک شعبان جعفری که بعداز 28 مرداد همه جا می گفت من "تاج بخش"م، ایشان هم معتقداست خودش رئیس جمهور تراش است و احمدی نژاد را او سر کار آورده بود.

کار آزادی فعالیت سیاسی در جمهوری اسلامی دوران رهبری آقای خامنه ای رسیده به این لجنی که از کف جوی متعفن بالا زده!

پیک نت 29 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: