ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

محفل نظریه سازی

در گوشه ای از بیت رهبری! 
 
 
 
 

سرلشکر رحیم صفوی فرمانده سابق کل سپاه و فرمانده کنونی اتاق موشکی ج. اسلامی سخنران پیش خطبه نماز جمعه گذشته تهران شد. رحیم صفوی در سخنرانی خود؛ از حق نگذریم چهارتا کلام حرف حسابی داشت که امام جمعه های موقت تهران همان را هم بلد نیستند تا بگویند. اما همان اوهامی که سرلشگر قاسمی فرمانده سپاه قدس در سخنرانی خود در مجمع فرماندهان سپاه سه روز پیش مطرح کرد و ظاهرا یک تحلیل دیکته شده به کل سپاه است، در سخنان رحیم صفوی نیز مشهود بود. این اوهام که می تواند به گمراهی بیانجامد تصوری است که آنها با غلو در باره قدرت نظامی و مذهبی جمهوری اسلامی ارائه میدهند و ضعفی است که از امریکا در برابر این قدرت تبلیغ می کنند.

تشابه استدلال های سه سرلشگر سپاه، رحیم صفوی، قاسمی و عزیز جعفری که به نوعی در سخنرانی های رهبر جمهوری اسلامی نیز منعکس است و در سرمقاله های روزنامه کیهان نیز تکرار می شود، نشان میدهد که یک مرکز تحلیل سازی خوش خیالانه در یک گوشه ای از بیت رهبری جا خوش کرده و همه را هدایت فکری کرده و نظر سازی می کند!

سخنرانی رحیم صفوی، مانند سخنرانی سرلشگر قاسمی فرمانده سپاه قدس، که حاوی نکات درستی هم هست، آلوده به اوهام مشترکی است که در کلی گوئی های رهبر در سخنرانی هایش هست.

خلاصه سخنرانی رحیم صفوی را در همین شماره پیک نت می خوانید.

پیک نت 29 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: