ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنرانی سرلشگر رحیم صفوی در نماز جمعه

دشمن هنوز نمی داند

سپاه چه قدرت نظامی شده است! 
 
 
 
 

 

سرلشگر رحیم صفوی فرمانده سابق کل سپاه، جمعه گذشته در نماز جمعه تهران سخنرانی کرد و گفت:

در سال 1990 اتحاد جماهیر شوروی سابق 15 تکه شد و 15 جمهوری مستقل پیدا شد و فدراسیون فعلی روسیه طی 14 سال گذشته، یعنی پس از حمله نظامی آمریکا به افغانستان روابط سیاسی بهتری با ایران دارد و هم اکنون در برخی از مسائل منطقه از جمله سوریه با ایران هماهنگ است.

ایران به درخواست دولت عراق بیشترین سهم را در مبارزه با داعش در عراق دارد.

دولت مرحوم حافظ اسد سوریه در هشت سال دفاع مقدس از نظر سیاسی و تبلیغاتی دوست ایران بود و این روابط دوستانه در زمان فرزندش، دکتر بشار اسد ادامه پیدا کرد، اگر چه سیاستهای آمریکا و صهیونیستها و برخی از کشورهای عربی طی پنج سال گذشته با اعزام هزاران تروریست اجاره ای به سوریه این کشور را دچار بحران کرده است. جمهوری اسلامی، روسیه و حزب الله لبنان از دولت و ملت سوریه حمایت سیاسی می کنند و مشاوره نظامی به محور مقاومت می دهند.

هم اکنون قدرت و هیبت آمریکایی‌ها در مقیاس جهانی و منطقه ای شکسته شده است و دیگر آمریکایی‌ها ابر قدرت جهانی نیستند و ایجاد نظم نوین جهانی که آمریکایی‌ها برای قرن بیست و یکم دنبال می کردند به بی نظمی نوین جهانی، خصوصا در منطقه غرب آسیا تبدیل شده است.

قدرت و اراده آمریکایی‌ها بر مبنای زور و جنگ طلبی و منفعت طلبی شرکتهای سازنده سلاح های مخرب استوار است بطوریکه طی ده سال گذشته بیش از یکصد میلیارد دلار سلاح به کشورهای جنوبی خلیج فارس فروخته شده است.

جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی و با رهبری خردمندانه و حکیمانه حضرت امام خامنه ای و هوشیاری ملت ایران، امروز کشوری قدرتمند، امن و پیشرفته شده است و نیروهای مسلح و مقتدر ایران نبوغ و توانمندی و قابلیت های دفاعی و هجومی خود را آنچنان توسعه داده اند که غیر قابل تصور برای دشمنان می باشند.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی به تهدیدات احتمالی در گستره های دور دست و فراتر از مرزها ی زمینی و هوایی و دریایی آماده شده اند.

رحیم صفوی در پایان سخنرانی خود، دقیقا سخنان رهبر جمهوری اسلامی درباره نفوذ و رخنه در نهادها و نظرسازی را مطرح کرد و گفت:

دشمنان در صدد نفوذ و تاثیر گذاری سیاسی و فرهنگی در کشور و استحاله انقلاب و انحراف آن از مسیر نورانی حضرت امام هستند، اما با رهبری خردمندانه ولایت فقیه بار دیگر آنها در جبهه دیگری با شکست مواجه خواهند شد.

پیک نت 29 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: