ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 مرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

امریکا باید در اتاق

سیاسی اش خانه تکانی کند!
 
 
 
 

 

این چکیده مهم ترین نکات سخنرانی روحانی در جریان سفر به کردستان و سخنرانی در سنندج است:

به سیاسیون آمریکا می‌گویم که تصمیم بگیرید در اتاق سیاسی‌تان خانه ‌تکانی کنید. ایران سرزمین تولید و صادرات انواع کالاها برای منطقه و جهان است. 31  طرح و پروژه با اعتبار بالغ بر 880 میلیارد تومان در استان کردستان اجرا می شود.

ایران نه تنها از کردستان خود حفاظت می کند، بلکه از بغداد و اربیل هم حفاظت کرده و می‌کند. اگر ایران نبود، امروز اربیل و بغداد به دست تروریست‌ها سقوط کرده بودند. ما از دهوک، اربیل و سلیمانیه و هر نقطه و سرزمین دیگری در منطقه که مورد تجاوز قرار بگیرد دفاع می‌کنیم و عراق را از لوث وجود تروریست‌ها پاک خواهیم کرد.

ما به راه خود ادامه می‌دهیم تا همه زنجیرهای تحریم را بگسلیم و همه ظلم‌ها را از برابر ملت ایران برداریم تا مردم ایران از تمام حقوق حقه خود در منطقه و جهان بهره‌مند شوند. ما شرایطی به وجود خواهیم آورد که مسیر توسعه و آبادانی برای همه ایران و از جمله کردستان تسهیل شود. ما همچنان اقتصاد مقاومتی را ادامه خواهیم داد، ما شرایطی ایجاد نخواهیم کرد که ایران سرزمین واردات کالاهای بیگانه شود بلکه کاری خواهیم کرد که ایران سرزمین تولید و صادرات انواع کالاها برای منطقه و جهان شود.

پیک نت 5 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: