ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 مرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دو پرونده بزرگ گشوده می شود

شلیک توپ خالی احمدی نژاد

با توپ پر پاسخ داده می شود! 
 
 
 
 

 

بدنبال توپ خالی که احمدی نژاد بعنوان شکایت از اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی باتهام تشویش افکارعمومی خالی کرده است، این موج در مطبوعات داخل کشور بالا گرفته که موارد شکایت چیست و جهانگیری چه خواهد کرد؟

آنچه مبنای شکایت قرار گرفته و ظاهرا احمدی نژاد با اتکاء به سردار وزیر نفت کابینه اش و برخی از فرماندهان دیگر سپاه جرات شکایت یافته، این گفته های جهانگیری است:

1- در دولت گذشته برخی از محموله‌های نفت ایران به برخی از اشخاص و یا نهادها فروخته شده که با گذشت چند سال هنوز پول این نفت‌ها به حساب خزانه واریز نشده است.

2- برای یارانه‌ها بسیاری از مسوولین سابق باید پاسخگو شوند. کسی که تصمیم گرفته برخلاف قانون ۴۵ هزار تومان پرداخت کند و مردم و حکومت را این گونه گرفتار کند، تازه امروز احساس می‌کند یک قهرمان است و بقیه که گرفتار شده اند مشکل‌دار هستند.

حالا مطبوعات می نویسند:

با دست پری که اسحاق جهانگیری هم در مقام معاون اولی دولت و هم در مقام ریاست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی دارد، در صورت رسیدن شکایت محمود احمدی‌نژاد به جلسات دادگاه باید دید چه اسنادی افشاء خواهد شد.

برخی نزدیکان احمدی‌نژاد، از جمله محمدرضا رحیمی – معاون اول وی در دولت دهم - بابک زنجانی - حمیدرضا بقایی – معاون اجرایی دولت دهم – و سعید مرتضوی – رئیس سازمان تامین اجتماعی در دولت دهم یا در بازداشت به سر می‌برند و یا در دستگاه قضایی پرونده دارند. حتی خود احمدی‌نژاد نیز پرونده‌های مختلفی را در قوه قضائیه در مراحل مختلف دارد که هنوز از سرنوشت آن‌ها خبری نیست و شایعات فراوانی نیز درباره برخی دیگر از نزدیکان وی وجود دارد.

پیک نت 7 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: