ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

دوم مرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

میلیاردها دلار رفتند نزد امام غایب؟

آغاز غیب شدن میلیاردی

از زمان شهرداری احمدی نژاد

 
 
 
 
 

 

مرتضی الویری شهردار اسبق تهران  که پس از انتخابات 88 بدلیل حمایت از کروبی در آن انتخابات مدت کوتاهی بازداشت و زندانی شده بود در اظهاراتی که سایت تابناک منتشر کرد گفت:

دوران شهرداری احمدی نژاد یکی از ضعیف ‌ترین دوره های مدیریت شهرداری تهران بعد از انقلاب بود. بر اساس منابع موثق٬ تخلف ۳۳۰ میلیارد تومانی در زمان ایشان رخ داد. یک عضو شورای شهر تهران در آن دوره بنام "واعظی آشتیانی" در این باره گفت:

پس از حمله امریکا به عراق و سقوط صدام، شهرداری تهران برای بازسازی عتبات عالیات اقدام کرد. مسئله ۳۳۰میلیارد تومان تخلف اجرایی و اداری بود نه ضایع کردن پول.

بصورت همزمان محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری خود تأکید کرد: ما به وظیفه قانونی خود برای ارسال مدارک تخلفات دولت قبل به دادگاه عمل کرده‌ایم. آقای جهانگیری رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است و هر دو هفته یکبار جلسات این ستاد با حضور مقامات عالی دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه قضایی برگزار می شود. بنابراین اطلاعات ایشان درباره تخلفات دولت قبلی بسیار دقیق است. ما استقبال می‌کنیم از مسئولین دولت قبلی قبول مسئولیت کنند و به دادگاه بیایند و توضیحات و مدارک خود را اعلام کنند.

پیک نت دوم مرداد

 
 

اشتراک گذاری: