ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

13 مرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

امام جمعه اصفهان و عضو خبرگان

زنان بهتر است بروند خانه

پوشاک تولید کنند و قالی ببافند!

 
 
 
 
 

از هر ایرانی که دلیل افزایش طلاق در جامعه را سئوال کنید، پاسخی به شما می دهد که با پاسخ همین سئوال از برخی امام جمعه ها و از جمله امام جمعه اصفهان زمین تا آسمان تفاوت دارد. هر اندازه که مردم به واقعیات نزدیک اند و آن را درک می کنند، این گروه از امام جمعه ها از جامعه بیگانه و تعجب آور است که هر جمعه هم برای راهنمائی مردم بالای منبر می روند!

امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه و البته عضو مجلس خبرگان "یوسف طباطبائی" در دیدار با "سهیلا اثنی عشران" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفته است:

"یکی از دلایل افزایش آمار طلاق نداشتن هنر خانه داری و همسرداری است. لذا لازم است در خصوص اشتغال زنان از این منظر توجه بیشتری مبذول شود. ارزش های بانوان در حال دگرگونی است و این معضل بزرگی است. بنابراین باید سعی کنیم اشتیاق بانوان به اشتغال را به سمت هنرها و فنون مورد نیاز آن ها سوق دهیم. از جمله اینکه چرا تولیدات پوشاک ما از منازل و توسط بانوان وارد بازار نشود که این امر علاوه بر این که به اقتصاد کشور کمک می کند، ضربه ای به بنیان خانواده وارد نمی کند. اشتغال زنان در کارهای اداری بسیار محدود است و تکمیل شده، لذا باید برای اشتغال آن ها در مشاغل خانگی برنامه ریزی شود. کارهائی مثل قالی بافی.

پیک نت 13 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: