ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

18 مرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

گزارش ملاقات کابینی:

5 توصیه و نظر

مصطفی تاج زاده از اوین

 
 
 
 
 

 

عکس: از عکس های ماندگار دادگاه های کودتای 88

 

فخرالسادات محتشمی پور، همسر مصطفی تاج زاده گزارشی از تازه ترین ملاقات کابینی اش در اوین با تاج زاده منتشر کرده است. در این گزارش، از قول تاج زاده از جمله می خوانید:

 

1- کمپین اهدای جایزه نوبل به روحانی و ظریف کار قشنگی است و خوب است که گروه های مختلف مردم از آن حمایت کنند. این کارها باید گسترش یابد. البته زمینه هم کاملا مساعد است چون دنیا به خوبی می داند این ها چه گام محکمی برای تحقق و استقرار صلح جهانی برداشتند.

2- در مورد سعید مرتضوی حرف هایی دارم که منتظرم حکمش را بدهند بعد بگویم.

3-  اصولگرایان تکلیف خود را با حرام خواری در انتخابات معلوم کنند چون یکی از برنامه ها و شعارهای ما «نه به حرام خواری» و «نه به حرام خواران» است.

یک پیام هم به دولت دارد:

4- توقیف نشریه 9 دی صلاح دولت روحانی نیست. امثال رسائی را باید افشا کرد نه محدود. اتفاقا باید کمک کرد هفته نامه شان به روزنامه تبدیل شود چون هرچه بیشتر حرف بزنند به نفع اهداف اعتدالی دولت است. وزارت ارشاد و هیأت نظارت بر مطبوعات توجه کنند که تک صدایی 8 ساله و نبود منتقد موجب تکرار اشتباهات حکومت یکدست و شکسته شدن کمر اصولگراها شد.

5- گستاخی اخیر کدخدایی سخنگوی سابق آقای جنتی علیه آقای هاشمی هم نشان داد عده ای قصد دارند با ایجاد اختناق و استبداد قضائی مانع انتقاد به عملکرد یک جانبه شورای نگهبان در انتخابات شوند.  خدا کند این ها شکایت علیه آقای هاشمی را به جریان بیندازند تا فرصت رسیدگی به شکایت من از تخلفات جنتی و همکارانش فراهم شود.

 

 

پیک نت 18 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: