ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 مرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مستند به اعترافات "بقائی" در زندان

در صورت موافقت خامنه ای

احمدی نژاد بازداشت می شود! 
 
 
 
 

 

"حمید بقایی" چهارشنبه ۱۴ مردادماه سال‌جاری، پس از ۵۶ روز موفق به ملاقات با وکیل خود شد. در این ملاقات مشخص شد که او درباره بسیاری از مسائل و تخلفات خود، اسفندیار رحیم مشایی، محمود احمدی‌نژاد و پسر محمود احمدی‌نژاد اطلاعات مهمی را فاش کرده است.

‌سایت "آمد نیوز" در این ارتباط نوشت:

در هفته‌های اخیر وزارت اطلاعات با رسیدگی به پرونده اسفندیار رحیم مشایی درصدد بازداشت وی برآمده و با فشار وزیر اطلاعات، نهایتا دادسرای انقلاب تهران دو هفته پس از بازداشت «حمید بقایی»، «اسفندیار رحیم مشایی» را جهت پاره‌ای از توضیحات به محل دادسرا احضار کرد که پس از مراجعه رحیم مشایی به دادسرا، وی به مدت هفت ساعت مورد بازجویی قرار گرفت. این بازجویی بر اساس اقاریر صریح حمید بقایی و اطلاعات اخذ شده از وی در طول مدت بازداشت، انجام گرفتت.

«حمید بقایی» در زندان علیه محمود احمدی‌نژاد موضع‌گیری و از اقدامات وی تبری جسته است.

بقایی  در طول بازجویی‌ از محتوای جلسات متعدد چند نفره خود، محمود احمدی‌نژاد، هاشمی ثمره و اسفندیار رحیم مشایی در طول دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد و پس از آن، اطلاعات مهمی را در اختیار مقامات مسئول قرار داده است. به عنوان مثال بقایی در جلسات بازجویی خود عنوان کرده که در این جلسات آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی را با عناوین دیگری مورد خطاب قرار داده‌‌اند.

اما براساس اقاریر صریح حمید بقایی در زندان، ممکن است «اسفندیار رحیم مشایی» به احتمال بسیار زیاد بازداشت شود. (توجه داشته باشید که این گزارش مربوط به 4 شنبه گذشته است)

در صورت موافقت آیت‌الله خامنه‌ای احمدی‌نژاد و افراد نامبرده بازداشت و روانه زندان خواهند شد.

پیک نت 19 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: