ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 مرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مصاحبه با پورمحمدی وزیر دادگستری

رسیدگی به پرونده مشائی

بدلائلی، کمی دیر شده بود! 
 
 
 
 

 

مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری کابینه روحانی در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا"، با اشاره به حجم عظیم پرونده اختلاس ها در دولت احمدی نژاد، اشاره به پرونده رحیم مشائی کرد و  گفت:

پرونده وی نیز در این مجموعه قرار دارد، اما به ‌دلیل حجم بسیار متهمین، مجلدات پرونده، تنوع موضوعات و وجود خط قرمز و فشارها، رسیدگی به پرونده وی مقداری کند شده بود.  البته بحث فساد موضوع جدی در ادارات کشور است و ما نیز آن را به طور جدی دنبال می‌کنیم. مردم نیز نسبت به آن حساسیت فراوان دارند. وقتی اسم پرونده‌های فساد سه هزار و هشت هزار میلیاردی می آید، برخی‌ها برنمی تابند و برافروخته می شوند، اعصاب‌شان را از دست می دهند و زود موضع‌گیری می‌کنند. (اشاره به احمدی نژاد و مشائی)

درباره بازنگشتن محمدرضا رحیمی (معاون اول دولت دهم) از مرخصی به زندان و گلایه وکیل حمید بقایی (معاون اجرایی دولت دهم) از طولانی شدن روند رسیدگی به موکلش نیز پور محمدی گفت:

باید از دوستان و همکاران قضایی، بویژه سخنگوی قوه قضاییه سوال کنید که سوال نیز می کنید. من اطلاع چندانی ندارم و مسوول پاسخگویی تبعا نیستم و دوستانی که درگیر و مسوول هستند به دقت می توانند پاسخ دهند.

پیک نت 21 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: