ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 مرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

عبدالله رمضان زاده

دل کارکنان سیما با خاتمی بود

اما عملشان همراه او نشد! 
 
 
 
 

 

در دیدار خبرنگاران با محمد خاتمی، عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت خاتمی نیز نه تنها حضور داشت، بلکه سخنگوی دیدار کنندگان نیز بود. او که از کارآمدترین و خوشنام ترین اعضای کابینه خاتمی بود، پس از کودتای 88 بازداشت و زندانی شد. حضور او با لباس زندان در دادگاه کودتا یکی از ننگین ترین برگ های آن دادگاه است. همچنان که حضور بهزاد نبوی و تاج زاده و میردامادی و بقیه با لباس زندان.

پس از سخنان محمد خاتمی در جمع خبرنگاران دیدار کننده با وی به مناسبت روز خبرنگار، عبدالله رمضان زاده چند خاطره نقل کرد که می خوانید. خلاصه سخنرانی خاتمی در آن دیدار را نیز در همین شماره پیک نت می خوانید.

رمضان زاده گفت:

شهادت می دهم آقای خاتمی هیچگاه در امر اطلاع رسانی محدودیتی نگذاشتند و در سخت ترین شرایط دولت، محدودیت نداشتیم. اعتراف می کنم که ضعیف ترین بخش دولت آقای خاتمی حوزه اطلاع رسانی بود که نتوانستیم آنچه دولت انجام می داد را نشان دهیم و نتوانستیم واقعیت دولت آقای خاتمی را نشان دهیم که از این بابت از آقای خاتمی و مردم عذرخواهی می کنم.

یکبار(در دولت خاتمی) برای یک برنامه تلویزیونی به صدا و سیما رفتم، از در نگهبانی تا کارمندان و تا برنامه سازان، هرکسی ما را دید گفت به آقای خاتمی سلام برسانید و بگویید دل ما با شماست و البته این خصلت بد جامعه ایرانی است که دلش با عملش متفاوت است.

شناخت من از آقای خاتمی این است که حاضر است به خود هزینه تحمیل کند تا هزینه ای به مردم وارد نشود و بهترین تصمیم را در دفاع از منافع مردم ایران می گیرد و هنوز هم به این اعتقاد دارم و معتقدم آقای خاتمی می تواند تاثیرگذارترین شخصیت در تحولات سیاسی ایران باشد.

پیک نت 21 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: