ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 مرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

در شهرداری و شورای شهر تهران

شکاف تازه، میان

سرداران  کت و شلواری شده 
 
 
 
 

 

 خبرگزاری ایلنا درباره فعالیت های سردار قالیباف شهردار تهران گزارش داد که سردار مرتضی طلایی فرمانده تقریبا خوشنام و اسبق نیروی انتظامی و عضو کنونی شورای شهر تهران، از قالیباف و گروهی که قالیباف بنام "جمعیت پیشرفت و عدالت" درست کرده جدا شده است.

اشتهای سیری ناپذیر قالیباف برای رسیدن به ریاست جمهوری که البته هر بار با شکست همراه شده، ریشه اختلاف و جدائی دو سردار از هم تشخیص داده شده است.

قالیباف در انتخابات 92 آنقدر به پیروزی خود تحت حمایت جبهه راست جمهوری اسلامی اطمینان داشت که لیست کابینه خود را هم تهیه کرده بود، اما یک جمله قاطع و افشاگرانه روحانی در مناظره های انتخاباتی همه رویاهای او را نقش بر آب کرد. آنجا که خطاب به قالیباف گفت: "من سرهنگ نیستم، حقوقدانم. شما نبودی که در جلسه شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد کردی به دانشجویان مجوز تظاهرات بدهیم و بعد آنها را محاصره گازانبری کنیم؟" سپس درحالی به سینه خود کوبید و خطاب به قالیباف گفت: سینه من مملو از اطلاعات است، اجازه بدهید دهان باز نکنم!"

ایلنا درباره کابینه قالیباف در آن انتخابات نوشت که وی این لیست را در جیبش داشت: ولایتی رئیس شورای عالی امنیت ملی ٬ جلیلی وزیر خارجه٬ محسن رضایی رئیس سازمان مدیریت و حداد عادل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی.

با آن که جدائی سردار طلائی از قالیباف ادامه جدائی دیگر یاران او از وی است، اما قالیباف همچنان خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 آماده می کند.

پیک نت 25 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: