ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

دوم تیر  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

نشست خبری دبیر امنیتی وزارت کشور

11 اخلالگر سخنرانی روحانی

توسط سپاه پاسداران دستگیر شدند!

 
 
 
 
 

دبیرکل امنیتی وزارت کشور روز گذشته در یک نشست خبری شرکت کرد و درباره اخلالگران حین سخنرانی حسن روحانی در مراسم سالگرد در گذشت آیت الله خمینی گفت:‌

11 نفر از افرادی که در مراسم ارتحال امام حاشیه ایجاد کرده بودند، همان روز توسط سپاه دستگیر شده‌اند. این افراد مورد بازجویی قرار گرفتند و بعد از آن که از آنها تعهد گرفته شد آزاد شدند. پرونده این افراد تشکیل شده و در حال بررسی است. مسئولیت اصلی برقراری نظم و امنیت حرم مطهر امام (ره) به عهده سپاه است که البته نیروی انتظامی هم مسئولیت برقراری نظم را دارد. این 11 نفر را سپاه شناسایی و دستگیر کرد. این افراد در بررسی‌ها معلوم شد توسط مسئولان یا گروه‌های خاصی سازماندهی نشده بودند.

درباره حواشی مراسم تشییع غواصان نیز با وزارت کشور، استانداری و فرمانداری همآهنگی نشده بود و  در حال بررسی حواشی ایجاد شده در این مراسم و توهین به مقامات کشورمان هستیم.

درباره تجمعات علیه حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز پیگیری این تجمعات در دستور کار وزارت کشور است. وزارت کشور قطعاً با خودسرها برخورد می‌کند و محکم می‌ایستد تا قانون اجرا شود. در مسأله شیراز هم همین‌گونه بود و وزارت کشور و شخص وزیر وارد موضوع شد.

وزارت کشور در حال تدوین دستورالعمل‌هایی است تا بی‌قانونی‌ها را کاهش دهد. احتمالاً این دستورالعمل‌ها بعد از ماه رمضان تکمیل می‌شود.

در حادثه شیراز (حمله به مطهری) 11 نفر دستگیر شدند که اکنون پرونده آنها در حال پیگیری است. گزارش 83 صفحه‌ای هم تهیه شد و کم‌کاری‌ها و نواقص در آن گزارش بیان شد. اما ما با خلأهایی مواجه هستیم که در حال رفع آنها هستیم.

درباره اسیدپاشی اصفهان هم‌ یک فرد دستگیر شده اما در حال بررسی هستیم که آیا او همان اسیدپاش است یا نه. اعتراف کردن آن فرد برای دستگاه‌های قضایی کفایت نمی‌کند و این دستگاه‌ها باید مطمئن شوند که آن فرد واقعاً همان اسیدپاش است.

پیک نت دوم تیر

 
 

اشتراک گذاری: