ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 تیر  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

همایش "حق الناس" در تهران

نمی گویند تقلب نکنید

می گویند حق الناس را نخورید! 
 
 
 
 

 

چون برپائی همایشی با هدف جلوگیری از تقلب انتخاباتی ممکن نیست، این روزها همایش "حق الناس" تشکیل می شود که معنایش همان است که باید باشد!

در ادامه ماجرای "حق الناس" که رهبر جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات 92 گفت و به این ترتیب اعلام کرد که این بار قرار نیست کودتای 88 تکرار شود، روز گذشته یک همایش حق الناس به ابتکار حزب مردمسالاری در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این همایش، رسول منتجب نیا، قائم مقام شیخ مهدی کروبی در حصر در حزب اعتماد ملی، طی سخنانی گفت:

همه احزاب باید برای دو انتخابات پیش رو در اسفندماه سال جاری آماده شوند. تمام جریانات سیاسی داخل کشور باید بدانند که این رویداد مهمی است و نخستین گام در این راستا تلاش برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است.

البته برخی جریانات سیاسی اساساً اعتقادی به رای مردم ندارند و متعاقباً برای جمهوریت نظام نیز شأنی قائل نیستند. ما با افراد و صاحبان فکری روبرو هستیم که نه مردم و نه طبیعتاً رای مردم را قبول ندارند و رای خودشان را جایگزین رای مردم می‌دانند. من از این که چطور برخی از مسئولان نظام به این افرادی که رکن اساسی جمهوریت نظام را قبول ندارند، میدان می‌دهند در عجبم. جالب این‌جاست که حتی آن چه به عنوان اسلام نظام ترویج می کنند نیز ارتباطی با آن اسلامی که مدنظر امام خمینی بود ندارد. متاسفانه در ارکان مختلف همین نظام، به برخی از این اندیشه‌ها از طریق مجامع و نهادهای مختلف و تریبون‌های مقدس میدان داده‌ایم و هنوز هم به نشر این اندیشه‌ها میدان می‌دهیم. امروز از صدا و سیما و برخی از رسانه‌های رسمی حرف‌ها و اندیشه‌هایی منتشر می‌شود که در تقابل تمام با اندیشه امام است و جالب اینجاست که در چنین شرایطی اگر احیاناً کسی حرف خلافی بزند، اشتباهی بکند یا شعاری بدهد، با او برخورد جدی می‌شود اما از آن سو کسانی که هیچ هزینه‌ای نیز برای آرمان‌های انقلاب نپرداخته‌اند، در گوشه‌ای نشسته و قلم بر روی تمام خواسته‌های امام می‌کشند و اعلام می‌کنند مگر مردم چه جایگاهی دارند که رای بدهند و از آن سو اسلامیتی را ترویج می دهند که چند درجه ناچیز تا اسلام داعشی و افراطی فاصله دارد.

اگر چنین افرادی تئوریسین نظام و انقلاب شوند و میدانداری کنند، دیگر چه انتظاری برای حضور گسترده مردم در عرصه سیاسی می توان داشت؟

وی افزود: من به راستی متعجبم از برخی بزرگان که ذاتاً با این تفکرات ارتجاعی برخی از مداحان فاسد، بی تقوا و هتاک مخالفند، چطور اجازه می‌دهند که چنین اظهاراتی صورت بگیرد و تریبون‌ها وسیله‌ای شوند برای نشر برخی از افکار ارتجاعی و اندیشه‌های آنها.

شما دیدید که این جریانات در هفته‌های گذشته، در مراسم ارتحال امام و پیش و پس از آن چه کردند و متاسفانه در شب‌های قدر نیز خواهیم دید که در زمانی که مردم دست به سوی خداوند دراز کرده و العفو می‌گویند، آن‌ها پشت میکروفون‌ها و تریبون‌های مقدس به بزرگان نظام و انقلاب فحاشی و هتاکی خواهند کرد.

این که برخی خط و نشان می‌کشند، کسانی که بوی «فتنه» به مشامشان خورده و کسانی که ساکت بوده‌اند را رد صلاحیت می‌کنیم، تهدید علنی مردم و نیروها و جریانات مردمی است.

پیک نت 6 تیر

 
 

اشتراک گذاری: