ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 تیر  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

ادعای رئیس قوه قضائیه

ویرانه ای بنام قوه قضائیه

قرار است دو ساله متحول شود! 
 
 
 
 

در تهران همایش تجدید میثاق مسئولات قضائی با آرمان های آیت الله خمینی برپا شد! قوه قضائیه ای که آیت الله شاهرودی زمانی که آیت الله یزدی پس از 8 سال آن را رها کرد و به قم رفت تا حوزه علمیه قم را تبدیل به کانون تربیت بی سواد ترین طلاب کند، سکان این قوه را بدست گرفت رسما گفت: ویرانه ای را تحویل گرفتم!

8 سال هم آیت الله شاهرودی بر این ویرانه حکومت کرد و حالا روز گذشته "لاریجانی" رئیس قوه قضائیه ضمن تائید دوباره این ویرانی گفت که تا دو سال دیگر این قوه را متحول خواهد کرد.

او نگفت که این تحول چیست و چه تغییر می خواهد ایجاد کند. همه دست اندرکاران تبدیل قوه قضائیه به ویرانه همچنان مصدر امورند و تا دو سال دیگر هم مصدر این امور خواهند بود. بنابراین اگر این ویرانه می خواست آباد شود تا حالا شده بود. چگونه با این افراد می خواهد قوه قضائیه متحول شود و اگر ظرفیت تحول را داشت. چگونه بدست افرادی نظیر اژه ای و رئیسی (معاون اول و دادستانی که جایشان را با هم عوض کرده اند) که هر دو سهیم در قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 و قتل های زنجیره ای اند و عبایشان لای در کودتای 88 و فجایع آنست این تحول می خواهد صورت گیرد؟

نمونه ای از این ویرانی و ویرانه را از قول بلبل قوه قضائیه، محسنی اژهای که روده راست در شکمش نیست و هنوز بسیاری محاکمه کرباسچی و دادگاه صاحب امتیاز روزنامه سلام – آیت الله خوئینی ها- و گاز گرفتن دست عیسی سحر خیز و قندان پرت کردن به سوی او را فراموش نکرده اند بخوانید:

سخنگوی قوه قضائیه غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران درباره خبر بازداشت "محمد شریف ملک‌ زاده" معاون احمدی نژاد گفت: "چنین خبری صحت ندارد و بازداشت زریبافان هم صحیح نیست!"

حالا اگر سه روز دیگر این دو نفر سر از زندان در آوردن اژه ای چه می گوید؟ لابد می گوید آن روز که گفتم نبودند و حالا هستند!

پیک نت 7 تیر

 
 

اشتراک گذاری: