ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 تیر  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

وزیر اطلاعات در جلسه شورای شهر تهران

برای انتخابات، وزارت اطلاعات

شورای تعیین صلاحیت تشکیل داده 
 
 
 
 

 

محمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه شورای شهر تهران حضور یافت و طی سخنانی گفت:

اگر بخواهیم رویکردهای این وزارت خانه را دسته‌ بندی کنیم می‌توانیم به نموداری از قبیل مسائل داخلی، خارجی، مبارزه با تروریسم، مبارزه با تهدیدات خارجی و ... اشاره کنیم.

یکی از وظایف وزارت خانه اطلاعات کنترل مسئولان و مدیران است. پیرامون اشخاص سخنان زیادی گفته میشود و مسئولیت وزارت اطلاعات این است که صحت و سقم این گفته ها را مشخص کند.

این وزارت خانه به هیچ عنوان به خود اجازه ورود به مسائل شخصی افراد را نمی دهد. وزارت اطلاعات به صرف یک گزارش قضاوت نمی‌کند.

دستگاه وزارت اطلاعات وابسته به هیچ جریان سیاسی نیست بلکه تنها یک نهاد حاکمیتی و در اختیار کلیت نظام است. از این رو اساس کار خود برای تعیین صلاحیت نامزدهای انتخاباتی را در اختیار یک شورای تعیین صلاحیت قرار داده ایم. برای ارتقای سطح آگاهی جامعه فعالیت های فرهنگی وسیعی ترتیب داده ایم که ساخت فیلم و سریال از این قبیل است.

مسائل و موضوعات مختلف متولیان خاص خود را دارند و نباید هر امری را امنیتی کنیم. مثلا در رابطه با بوستان یاس و آزاد سازی آن وزارت اطلاعات بخشی از این زمین ها را به منابع طبیعی واگذار کرده بود و بقیه هم واگذار شد. کارشناسان این وزارت خانه اطلاعات خوبی دارند که میتواند به حل مشکلات و معضلات شهری بیانجامد از این‌ رو آمادگی وزارتخانه را برای حضور این کارشناسان در جلسات شورا اعلام می کنم.

پیک نت 8 تیر

 
 

اشتراک گذاری: