ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 تیر  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

ادامه دیدارها با میردامادی

گفتگوی تلفنی آیت الله اردبیلی

با محسن میردامادی پس از آزادی 
 
 
 
 

 

آیت الله موسوی اردبیلی، از بنیانگذاران شورای  انقلاب و رئیس شورای عالی قضائی پس از ترور آیت الله بهشتی که اکنون از مراجع مستقر در قم است، به محسن میردامادی دبیرکل جبهه مشارکت که هفته گذشته از زندان اوین آزاد شد، تلفن کرده و از آزادی وی ابراز خشنودی کرد. میردامادی که سخنگوی دانشجویان خط امام در زمان حیات آیت الله خمینی بود درجریان کودتای انتخاباتی 88 توسط اطلاعات سپاه بازداشت و زندانی و در دادگاه کودتا محکوم به 6 سال زندان شد. همچنین مسئول دفتر آیت الله صانعی در تهران نیز به نمایندگی از طرف وی با میردامادی دیدار و گفتگو کرد.

پس از آزادی میردامادی حجت الاسلام یاسر خمینی نوه امام خمینی نیز به همراه حجج اسلام سید سراج الدین موسوی و آهنگران به دیدار وی رفتند.

محمدرضا عارف، جمعی از نمایندگان ادوار مجلس و چهره های شاخص اصلاح طلب، گروهی از فضلای حوزه علمیه قم، جمعی از مسئولین سازمان معلمان، اعضای ادوار مختلف دفتر تحکیم وحدت و شماری از فعالان دانشجویی و مسئولان تشکل ها نیز در روزهای گذشته با حضور در منزل میردامادی، ایستادگی وی طی 6 سال را ستودند.

محسن میردامادی، علاوه بر دبیرکلی جبهه مشارکت، نماینده تهران در مجلس ششم و رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی این مجلس بود و چندین سال نیز در دوران نخست وزیری میرحسین موسوی استاندار خوزستان بود.

پیک نت 13 تیر

 
 

اشتراک گذاری: