ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 تیر  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

آنها که در اطراف رهبر

برای خود لانه نفوذ ساخته اند! 
 
 
 
 

 

آنچه را می خوانید، ارزش خبری ندارد، اما آگاهی از این که چه کسانی در کنار رهبر جمهوری اسلامی و نهادهای عجیب و غریبی که او درست کرده لانه کرده و روی سرنوشت مملکت تاثیر می گذارند ضرورت دارد.

نهادی بنام "بعثه رهبری" در جمهوری اسلامی وجود دارد که سر و ته آن معلوم نیست به کجا وصل است، چه تعداد در آن حضور دارند، بودچه اش از کجا تامین می شود و رهبرانش کیستند. روز راهپیمائی قدس سر و کله یکی از اعضای این بعثه که حجت الاسلام عمامه سفید و ریش سیاسی بنام "هادوی تهرانی" که چهره اش بیشتر به اعراب و داعشی ها  شبیه است تا به ایرانی ها پیدا شده و به خبرگزاری ایلنا گفته است:

"مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید به این نکته بیشتر توجه کنند که بعضی از کسانی که خود را به‌ ظاهر دوست ایران نشان می‌دهند، کسانی هستند که در صورت توافق‌ هسته ای با ایران متضرر خواهند شد و به همین دلیل اینها موانع واقعی این تفاهم هستند.

ایشان که ظاهرا در حوزه علمیه قم تدریس هم می کند در ادامه گفته است:

منظور من از بعضی دوستان دولت روسیه است.

خبرگزاری ایلنا می نویسد که هادوی تهرانی که عضو شورای‌عالی مجمع جهانی اهل بیت نیز هست درباره چین نیز گفت.کرد: توهم سقوط بازار بورس چین هم شاید به این انگیزه دامن زده شده که طرف آمریکایی گمان کند نیاز چندانی به موافقتنامه هسته ای با ایران ندارد.

به این ترتیب، آقای هادوی تهرانی که معلوم نیست کیست و سرنخش به کجا بند است و در حوزه علمیه قم و بیت رهبری چه وظیفه ای را پیش می برد، درست در اوج مذاکرات اتمی در وین و حضور روحانی در مسکو، دو دولت حامی لغو تحریم ها و تفاهم اتمی با ایران؛ یعنی چین و روسیه، را پیش انداخت تا امریکا و فرانسه را در حاشیه قرار دهد.

پیک نت 21 تیر

 
 

اشتراک گذاری: