ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 تیر  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

تبریک تاج زاده به روحانی

"رانت خواران داخلی تحریم"

علیه دولت و مردم بسیج می شوند! 
 
 
 
 

 

همسر تاج زاده، متن تبریک وی  از زندان اوین به روحانی را در ارتباط با توافق اخیر اتمی منتشر کرد. در این پیام آمده است:

توافق اخیر را باید فتحی واقعی خواند چرا که به جای بازی باخت – باخت راهبرد برد – برد را آن هم در شرایط آشوب زده کنونی خاورمیانه برگزید و همه ملت های صلح طلب جهان را شاد و به آینده امیدوار کرد و در جانب مقابل تاجران جنگ و کاسبان تحریم را مأیوس نمود. این پیروزی بزرگ است زیرا با حفظ دستاوردهای هسته ای به جنگی تمام عیار، به اعتراف رهبر، پایان داد و تلاش های خانمان سوز دارو دسته کودک کش نتانیاهو، جناح جنگ افروز و نژادپرست غربی و شیوخ فاسد و مستبد عرب را ناکام گذاشت و کارزار گسترده تحریم طلبان حرام خوار ایرانی را نیز خنثی کرد. این توافق فتح مبین است زیرا مدلی است موفق برای حل و فصل مناقشات بین المللی. اکنون دوره جدیدی آغاز شده که واجد امکانات و فرصت های جدید و نیز تهدیدهای خاص خویش است. هم در مدیریت کشور و هم در افکار عمومی. من ضمن تبریک به جنابعالی و اعضای هیأت دولت به ویژه دکتر ظریف و همکاران سخت کوشش توجه شما را از هم اکنون به فعالیت های آتی دلواپسان رانت خواری جلب می کنم که با تمام توان خواهند کوشید از حلاوت این موقعیت تاریخی بکاهند و شیرینی آن را به کام ملت تلخ نمایند. مقابله مؤثر با تبلیغات تخریبی ایشان که هم چون دو سال گذشته از همراهی بی دریغ صدا و سیمایی تحریم طلب و نیز امپراتوری رسانه ای ضد دیپلماسی بهره مند خواهند بود، شفاف سازی امور و حقایق است تا روشن شود که همین طلبکاران پرمدعا و نابخرد بودند که:

1- بهانه و فرصت لازم را برای تحریم ایران و ایرانی به کاخ سفید دادند.

2- درآمد افسانه ای نفت را در طول سال های تحریم به باد دادند و به این ترتیب هم پشت ملت و هم خزانه کشور را خالی کردند و بدهی های کلان برای دولت بعدی به ارث گذاشتند.

3- به نام دور زدن تحریم ها دزدبازاری به راه انداختند و به رغم شعارهای ضد اشرافیت ایران را اول وارد کننده پورشه در اوج تحریم ها، یعنی در سال 90، کردند.

4- در دوره جدید نیز با سوء استفاده از بودجه و امکانات عمومی کوشیدند مانع تداوم مذاکرات و دست یابی طرفین به توافق منصفانه شوند تا تحریم ها هم چنان ادامه یابد و چپاول بیت المال نیز.  تنها براین اساس می توان کمپین دلواپسان رانت خوار را علیه توافق افشاء کرد و آنان را در جایگاه واقعی خود یعنی صندلی اتهام و جوابگویی به ملت نشاند و اکثریت ایرانیان را خشنود و به آینده امیدوارتر نمود.

توفیق دولت تدبیر و امید را در خدمت به مردم شریف ایران از درگاه خداوند مهربان خواستار است. سید مصطفی تاجزاده

 زندان اوین

پیک نت 24 تیر

 
 

اشتراک گذاری: