ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 تیر  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

کُرنش چهار دست و پا برای رهبر

پامنبری خوانی

علم الهدی در نماز عید فطر 
 
 
 
 

 

حجت الاسلام «علم‌الهدی» امام جمعه مشهد که دلش لک زده برای امپراطوری اقتصادی تولیت آستانقدس رضوی بعد از فوت آیت الله طبسی و به همین دلیل چهار دست و پا برای رهبر کُرنش می کند و برای او پامنبری می خواند، در نماز عید فطر گفت:

لغو تحریم‌ها به مثابه باز شدن بازار 70 میلیونی بر روی آمریکا و متحدانش بود و این افتخار نیست که وزیر اقتصاد آمریکا بیاید و با ما قراداد تجاری منعقد کند، چون با بستن چنین قراردای، دروازه‌های کشور برای دزدی بر روی دشمنان باز خواهد شد.

تنها راهکار توسعه در کشور همان راهبرد رهبری مبنی بر در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی است.

آمریکا یک جانور درنده ای است که کشمکش ما با آن تازه شروع شده است.

بعد از توافق پنتاگون بیانیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه اگر لازم باشد به ایران لشکرکشی می‌کنیم و حمله نظامی را علیه این کشور آغاز خواهیم کرد.

آمریکا حتی ادعا کرده است ایران سلاح اتمی می‌سازد و خلاف حقوق بشر شکنجه‌گاه درست کرده است. آمریکا به همه‌ی کشورهای عرب اعلام داشته که 2 دشمن دارید، یکی داعش و دیگری ایران است.  آنان اذعان کرده‌اند که داعش و ایران را از بین خواهند برد.

متاسفانه برخی از عزیزان دانسته و ندانسته خواب باز شدن سفارت آمریکا را در ایران می‌بینند. مگر این افراد بیانیه وزارت دفاع آمریکا را گوش ندادند و تهدیدهای آنان را متوجه نشدند.

وعده برداشتن تحریم‌ها از سوی غرب 8 تا 10 سال است و اگر آمریکا یک روزی تحریم‌ها را لغو کند به خاطر خودشان و هم‌پیمانانشان است.

پیک نت 29 تیر

 
 

اشتراک گذاری: