ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 تیر  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دولت برای حل بحران کشور کار خودش را میکند

فرمانده سپاه موشک قادر

به حمل سلاح اتمی می خواهد 
 
 
 
 

 

توافق اخیر اتمی میان ایران و 1+5 هم در شورای امنیت تائید شد و هم وزارتخارجه جمهوری اسلامی این مصوبه را، بی اعتناء به رجزخوانی ها و تهدیدهای برخی فرماندهان سپاه و امام جمعه ها تائید کرد. در این میان و از لابلای سخنان فرماندهان سپاه و بویژه عزیز جعفری فرمانده کل سپاه که تاکنون بارها در سخنرانی هایش نشان داده از شعور سیاسی چندانی برخوردار نیست و از این نظر با فرمانده سابق سپاه "رحیم صفوی" قابل مقایسه نیست مشخص شده که سپاه می خواهد موشک های بالستیک با امکان حمل کلاهک اتمی بسازد و یا مونتاژ کند و در توافق اخیر اتمی تولید این موشک محدود شده است. همین نوع اظهار نظرها که قطعا با موشکافی در محافل اسرائیلی و امریکائی زیر ذره بین قرار می گیرد نشان میدهد که دل این فرماندهان برای سلاح اتمی لک زده و به قیمت ویرانی ایران می خواهند به این امکان دست پیدا کنند.

فرمانده اتاق موشکی جمهوری اسلامی سرلشگر رحیم صفوی است و جالب است که او در روزهای اخیر در باره محدود شدن تولید و ساخت و مونتاژ این موشک ها در ایران سخنی نگفته است. همچنان که سرلشگر فیروز ابادی چنین نکرده است.

بطور همزمان  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سردار دهقان نیز در جمع مدیران و کارکنان وزارت دفاع گفته است: این توافق نتیجه مقاومت و رشادت ملت ایران، تدابیر حکیمانه رهبر و هوشمندی و صلابت تیم مذاکره کننده هسته‌ای بود و گام نخست در مسیر حل و فصل مسائل هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران برداشته شد.  مسائل گذشته PPI (فعالیت های موشکی) نیز با آژانس توافق شده و ما براساس آن اقدام خواهیم کرد و قطعاً اجازه دسترسی به اسرار نظامی و امنیتی خود را به هیچ مرجعی نخواهیم داد.  در دکترین دفاعی ما جایی برای سلاح‌های غیرمتعارف وجود ندارد؛ و ما تولید، نگهداری و کاربرد آن را حرام شرعی می‌دانیم و مسایل مربوط به موشک‌ها نیز، هیچگاه در دستور کار مذاکرات هسته‌ای نبوده است.

پیک نت 31 تیر

 
 

اشتراک گذاری: