ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

خرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

در دیدار با نمایندگان مجلس

تکرار سخنان دو پهلوی رهبر

در حمایت از مذاکرات اتمی 
 
 
 
 

 

رهبر جمهوری اسلامی، بار دیگر، در یک سخنرانی چند پهلو، هم از ادامه مذاکرات اتمی و تیم مذاکره کننده دفاع کرد و هم دستی به سر و گوش مخالفان این مذاکرات کشید. او که به بهانه تجدید انتخاب هیات رئیسه مجلس، با نمایندگان مجلس دیدار کرده بود، با اشاره به هتاکی هائی که به وزیرخارجه "ظریف" در جلسه غیر علنی مجلس شد و "کوچک زاده" "وق وق ساهاب" مجلس او را به نقل از رهبر "خائن" خطاب کرده بود گفت:

"مجلس باید با قوا، به ویژه دولت تعامل کند؛ تعامل بر مبنای سوء ظن ممکن نیست، باید با حسن ظن باشد. با این روش که از اول طرف مقابل را متهم کنیم که بنایش بر فلان کار خلاف، یا سازش، یا خیانت، یا فلان سوء استفاده شخصی است، تعامل انجام نمی شود. در مجلس به خصوص در کمیسیون ها به وزرا اهانت نشود، البته همه با هم برادرند و نگاه سلطنت مآبانه هم نباید داشت که چون عضو دولت هستم همه باید خضوع کنند، متقابلا نگاه اهانت آمیز نباید باشد؛ احترام و ادب در همه مراحل لازم است.

البته غیر از مسئله هسته ای سریال های دیگری نظیر حقوق بشر در انتظار ما است، این طور نیست که همه مسئله ما با غرب، آمریکا و صهیونیسم در هسته ای باشد. گشودن گره مساله هسته ای و مسائل دیگر، در تقویت درونی ما است.  باید همه باور کنند اگر از ظرفیت داخل استفاده شود، حل مسئله هسته‌ای آسان می‌شود. هسته‌ای الان بصورت گره درآمده است. غیر از هسته ای هم مسائل دیگری هست که اگر داخل را تقویت کنیم حل خواهد شد. در مسائل هسته‌ای مواضع همان است که علنا اظهار کردیم. دقیقا همان موارد زبانا و کتبا به مسئولان گفته شده است. برادران ما مشغول کار و تلاشند، واقعا در این زمینه‌ها کار می‌کنند. باید بر همین مواضع پافشاری کنند و بتوانند مصلحت کشور را تأمین کنند."

پیک نت 9 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: