ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10  خرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دکتر عارف:

مجلس آینده باید

همسو با دولت باشد نه رقیب آن! 
 
 
 
 

 

دکتر عارف که پیش بینی می شود در صدر لیست اصلاح طلبان در مجلس آینده حضور داشته باشد، به کرمان سفر کرده و در جمع دانشجویان "دانشگاه باهنر" کرمان گفت:

انتقادهای زیادی به عملکرد صدا و سیما در جامعه مطرح است. رسانه ملی باید فراجناحی باشد. امیدوارم در مدیریت جدید این رسانه بگونه ای عمل شود که  فراجناحی بودن آن حس شود.

اقدامی که آقای کوچک زاده به عنوان نماینده مجلس در قبال آقای ظریف انجام داد مورد تایید نیست و به همین دلیل تاکید داریم باید اصلاحاتی در مجلس صورت بگیرد که مجلس شریک دولت باشد نه رقیب آن. برخی رفتارهای نمایندگان مجلس شبهه دخالت قوه مققنه در قوه مجریه را دارد.

در مورد انتخابات 92، از تصمیمی که گرفتم (کنار رفتن به سود روحانی) بسیار خوشحالم زیرا تصمیمی بود که به نفع کشور تمام شد. البته باید بگویم در فضایی وارد عرصه انتخابات شدم که اصلاح طلبان امیدی به حضور در انتخابات و پیروزی در آن نداشتند و همان زمان هم گفتم اگر بزرگانی مانند آقایان هاشمی و خاتمی وارد شوند به خاطر تعهد اخلاقی که دارم انصراف خواهم داد و تاکید کردم به هر نتیجه ای با محوریت آقای خاتمی گرفته شود تمکین خواهم کرد

در مورد فضای سیاسی دانشگاه ها نیز نظرم اینست که دانشگاه تک بعدی هیچ سنخیتی با ارزشها و گفتمان انقلاب ندارد و اگر به این سمت برویم ضرر خواهیم کرد. آرامش گورستانی در دانشگاه را نمی‌خواهیم. 

پیک نت 10 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: