ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10  خرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دو نمونه از تظاهرات علیه مذاکرات اتمی

مذاکره نکنید تا بمب اتمی بسازیم! 
 
 
 
 

 

تهران- عده ای بنام كمیته «صیانت از منافع ایران» روز جمعه به جای نماز خواندن، از حدود ساعت ١٢ ظهر در پیاده ‌رو مقابل درب جنوبی دانشگاه تهران خود را‌ آماده راهپیمایی می‌كردند كه ساعت ١٤ و بعد از پایان خطبه‌های نماز به حرکت در آمدند. كمیته «صیانت از منافع ایران» كه كمی بیش از یك سال پیش با برگزاری همایش‌های «دلواپسیم» در فضای رسانه‌ای مطرح شد، حالا در آستانه مهلت ١٠ تیر برای توافق نهائی اتمی باز هم آستین‌ها را بالا زد تا بلکه این توافق حاصل نشود.«مسیر بی‌ نتیجه باید پایان پذیرد»، «پیام ملت ما، نبرد با امریكا» شعار آنها بود.

  

مشهد- در مشهد نیز تحت نام همین کمیته که معلوم نیست رهبرانش کیستند و چگونه اجازه دارند بدون مجوز دست به راهپیمائی بزنند، در پایان نماز جمعه راهپمائی کردند. فرماندار مشهد گفته که آنها مجوز نداشتند. در تجمع مشهد مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس سخنرانی کرد. 

ساعاتی بعد از این تجمع در سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان رضوی، مراسمی مشابه برگزار شد با عنوان «ایثار و مقاومت». سخنران اصلی آن مراسم گفت: «افرادی كه رشادت شهید دشت كربلا در خون‌شان است، هرگز نمی‌توانند با یزید زمان مذاكره كنند.»

 

اینها که همسوئی دارند با برخی فرماندهان سپاه و لانه زنبورهای بیت رهبری در عمل برای امریکا و اسرائیل پیام می فرستند:

با مذاکرات مخالفیم زیرا می خواهیم بمب اتمی بسازیم!

پیک نت 10 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: