ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11  خرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

هاشمی: با 8 سال حمایت های خود

جریائی را روی کار آوردند

که باعث گرفتاری های امروز شد! 
 
 
 
 

 

هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی از مردم دزفول، در پاسخ به اظهارات چند تن از حاضران که نسبت به برخی از افراطی‌گری‌ها و تنزل اخلاق در کشور انتقاد داشتند، گفت:

هر فرد دلسوزی به خاطر اشکالات و مشکلاتی که در نظام ایجاد می‌شود ناراحت است. مقابله با رذیلت‌های اخلاقی و احیای اخلاق اسلامی از اهداف مردم برای انقلاب علیه رژیم طاغوت بود. متأسفانه در مقطعی به خاطر میدان گرفتن افراطیون، شاهد افول مکارم اخلاقی و رشد رذیلت‌ها بودیم.

هاشمی در پاسخ به ابراز تأسف یکی از حاضران نسبت به افزایش پرونده‌های قضایی در کشور، گفت: باید این مسأله به عنوان یک بحران اجتماعی مورد توجه قرار گیرد. افزایش نقدینگی ویروس سلامت اقتصادی و اجتماعی است. در شرایطی که در اوج افزایش درآمدهای کشور می‌توانستند آن درآمدهای نفتی را در خدمت سازندگی کشور قرار بدهند، متأسفانه با روی آوردن به واردات اجناس بی‌کیفیت، باعث تخریب پایه‌های تولید در کشور شدند.

متأسفانه بعضی‌ها با حمایت‌های خود، جریانی را روی کار آوردند که علناً می‌گفت در عصر ظهور هستیم و به بهانه آمادگی برای ظهور به راه‌های انحرافی دیگری پرداخت.

اسلام هراسی، شیعه گریزی و ایران ستیزی نتیجه آن سیاست‌ها در طول سال‌های گذشته است. در حالی که می‌توانستیم با استفاده از تجربه سیاست خارجی تنش‌ زدایی پس از جنگ، از دشمنی‌ها کم کنیم و در تعامل با دنیا به تقویت زیرساخت‌ها بپردازیم.

همین روزها می‌بینید، در شرایطی که به قول رئیس جمهور محترم، سرداران میدان دیپلماسی دولت اعتدال، مشغول تلاش و نبرد در عرصه حل مسایل و جلوگیری از بهانه‌گیری‌های خارجی هستند، گروهی که منافع سیاسی آنها در وجود مشکلات است، چگونه با تندروی‌ها، کارشکنی‌ها، به دیگران توهین می‌کنند!

انتخاب دکتر روحانی نشانه علاقه مردم کشور به اعتدال است. بی‌دلیل نیست که می‌گویند وقتی فقر به سوی کشوری راه افتاد، کفر می‌گوید تو تنها نرو که من و تو باید با هم برویم.

پیک نت 11 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: