ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21  خرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

در سه منطقه تهران

شهرداری، برای دختران

"پاتوق" ملاقات می سازد! 
 
 
 
 

 

شهردار تهران درخصوص آخرین وضعیت انتقال زندان اوین گفت: توافقات کلی با رییس قوه قضاییه صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،

قالیباف، شهردار تهران که این هفته ها، با اخباری که درباره اختلاس های کلان در شهرداری و کشیده شدن پای پسرش در این اختلاس ها سخت زیر ذره بین مردم رفته، روز گذشته در جمع خبرنگاران حاضر شد و حرف هائی زد که باب طبع جوانان و دانشجویان باشد. او گفت:

نگرش و سبک زندگی تغییر کرده و تهران به نقطه‌ای رسیده که نیازمند بهبود سبک زندگی ساکنان آن است. منطقه 6، منطقه فرهیختگان است چرا که بیشترین حضور دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتید در این منطقه است.

سه سال است بدنبال ساختن "شهردخت" در منطقه 6 بودیم، دانشجویان زیادی در آن تردد می‌کنند و مکان‌های زیادی برای پر کردن اوقات فراغت خود ندارند. دختران فرصت‌های زیادی برای پر کردن اوقات فراغت ندارند و بر همین دلیل  تصمیم گرفتیم محلی برای پر کردن اوقات فراغت دختران دانشجو ایجاد کنیم. ما با رویکرد پر کردن اوقات فراغت و ایجاد محلی برای قرار دختران دانشجو شهردخت را ایجاد کردیم و بنا داریم در مناطق یک و 5 که عمدتا محیط‌های دانشگاهی در آن مستقر است پاتوق‌های دیگری فراهم کنیم.

 

درتهران 600 هزار خانوار بسیاربرخوردار زندگی می‌کنند و شمار خانوارهای نیازمند در تهران کمتر  از 200 هزار خانوار است.

(این رقم روی هم می شود 800 هزار خانوار. اما تهران بالای 10 میلیون جمعیت دارد و شهردار تهران نگفت بقیه چگونه زندگی می کنند!)

 

شهردار ناحیه 6 که کنار شهردار تهران بود نیز در تکمیل مصاحبه او به خبرنگاران گفت:

علاوه بر احداث ورزشگاه جهان‌آرا، سه سرای محله، 11 چمن مصنوعی، 2700 متر مرمت و بازسازی فضای سبز، 2500 متر مرمت پیاده ‌راه، احداث حسینیه و ساماندهی میدان 7 تیر نیز در پروژه‌ها شهردخت قرار دارد. چندی پیش دومین کاروان ازدواج آسان دانشجویان با همکاری منطقه 6 و دانشگاه تهران با حضور 600 زوج به مشهد اعزام شد.

پیک نت 21 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: