ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23  خرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

پیام روحانی برای رهبر

رحیم مشائی می رود کنار

بقائی و رحیمی در اوین! 
 
 
 
 

 

به پیک نت خبر رسیده است که بدنبال مدتی بی عملی نسبت به تحویل کوهی از پرونده های اختلاس دولت احمدی نژاد به بیت رهبری، وی پیام فرستاده که دیگر پرونده ای را نخواهد فرستاد تا تکلیف پرونده های ارسالی روشن شود. ظاهرا اقدام قوه قضائیه برای بازداشت حمید بقائی پس از این پیام روحانی صورت گرفته و همچنین گفته می شود، بزودی "رحیم مشائی" نیز بازداشت خواهد شد.

از طرف مقابل نیز "پاتک" (ضد حمله) را بعنوان تقابل با پیام روحانی، قوه قضائیه با اعلام محکومیت 10 ساله مهدی هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی زده است. با این تصور که فشار روحانی برای رسیدگی به انبوه پرونده های اختلاس و دزدی دوران احمدی نژاد تحت تاثیر هاشمی رفسنجانی صورت گرفته و هدف او نیز ضربه زدن به جناح راست برای رفتن به سوی انتخابات دو مجلس خبرگان و شورا است.

رئیس قوه قضائیه نیز شخصا وارد گود مقابله با روحانی و هاشمی شده و هفته گذشته طی سخنان آب نکشیده ای گفت "همه مشکلات کشور را به مذاکرات نباید گره زد!"

رئیس قوه قضائیه که در دوران احمدی نژاد ماست در دهان گرفته بود و چشم بر آن همه دزدی و غارت و ویرانی کشور بسته بود حالا همسو با دار و دسته احمدی نژاد و حامیانش تلویحا با مذاکرات اتمی مخالفت کرده است. این درحالی است که قوه قضائیه و مشکلاتی که برای کل کشور و مردم بوجود آورده، خود در راس مشکلات مملکت است! اگر نبود، انبوه پرونده های دوران احمدی نژاد را بعنوان یک اقدام ملی در راس کارهای خود قرار میداد. حال آن که حتی در حد پرونده "بابک زنجانی" هم پایش در لجن مرداب دوران احمدی نژاد مانده است. بازداشت رحیمی معاون اول احمدی نژاد با محکومیتی که شوخی است و بازداشت بقائی معاون دیگر احمدی نژاد گره بی اعتمادی مردم به این قوه را باز نمی کند.

پیک نت 23 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: