ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27  خرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

درمراسم تشییع غواص ها

احمدی نژاد زیر آبی رفت

و خودش را رساند کنار تریبون! 
 
 
 
 

 

روز گذشته، یک نمایش جنگی- احساساتی به بهانه تشییع جنازه 175 غواص غرق شده در جریان جنگ ایران و عراق در تهران بر پا شد که هدایت کننده اصلی آن سپاه و بسیج و طرفداران سیاست جنگی بودند.

مراسم را در میدان کوچک بهارستان ترتیب دادند که بتوانند جمعیتی را متمرکز از سیما پخش کنند و سخنران هم محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه که اخیرا بار دیگر به سپاه بازگشته و لباس سرلشگری می پوشد بود. رضائی که معلوم نیست به چه مناسبت سر و کله احمدی نژاد نیز در کنار او پیدا شده بود، در سخنرانی خود گفت:

امروز داعش به ۳۵ کیلومتری بغداد رسیده و باید از سوی ملت ایران پیامی به آنها داده می‌شد. صداهایی از اجنبی برخاسته که این شهدا در خاک عراق چه می‌‌کردند؟ عجیب است. شما توقع داشتید به متجاوزین گل می‌دادیم و تشویقشان می‌کردیم؟ اگر این غواصان در عمق خاک عراق نمی‌جنگیدند امروز ایران امنیت داشت؟ ما باید دشمن را تعقیب می‌کردیم و تنبیه می‌کردیم. دشمنی که به ایران تجاوز کرده بود و ۵ استان ایران را اشغال کرده بود. اگر بدون تنبیه و مجازات به خانه خود می رفت امروز هر کسی به خود اجازه نمی‌داد که وارد ایران شود و بگوید مگر با صدام چه کردید که امروز با ما می‌خواهید کنید؟

ما با کسی جنگ نداریم. می گوییم حرف منطقی ملت ایران را گوش کنید. غنی سازی را در چارچوب اصول بین المللی می خواهیم شما هم لطفا مزاحمت ایجاد نکنید. ما دنبال بمب اتم نیستیم. دنبال این هستیم که متجاوزانی که در منطقه حضور دارند از اسرائیل، عربستان و... را سر جای خودشان بنشانیم. فکرهایتان را روی هم بگذارید، قبل از اینکه بخواهید در داخل کشور فتنه ایجاد کنید یا در خارج به مرزهای ما نزدیک شوید.

پیک نت 27 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: