ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31  خرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

نگاهی به نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه

ریش دو قوه مقننه و قضائیه

در دست لیزینگها و اعتباری ها 
 
 
 
 

 

بلبل قوه قضائیه "محسنی اژه ای" روز گذشته یک نشست خبری برگزار کرد تا شاهکارهای یکساله اخیر این قوه را تشریح کند. او در جریان این گزارش فاش کرد:

300 شرکت لیزینگ٬ 590 شرکت تعاونی اعتباری و 3 موسسه مالی بدون مجوز در جمهوری اسلامی فعالیت می کنند که قوه قضائیه می خواهد به کار آنها رسیدگی کند و اگر بتواند منحلشان کند! ادعائی که از حرف نمی تواند فراتر برود زیرا آن قدرتی که پشت این شبکه است قوه قضائیه را هم می خرد و تازه همان قوه هم خودش دهانش آلوده است. همین قدرت می خواهد سرنوشت دو انتخابات آینده مجلسین شورا و خبرگان را به سود جناح راست که قوه قضائیه را در ید خود دارد تمام کند.

حالا ببینیم در مجلس چه خبر است:

 عضو هیات رئیسه مجلس بنام "محمد حسین فرهنگی" همان روزی که بلبل قوه قضائیه نشست خبری داشت با خبرگزاری ایسنا مصاحبه کرد و گفت:

درمورد تفحص از بانک پاسارگاد هیات رئیسه در جلسه‌ای بر این شد که بانک‌هایی که سهامدارانشان اشخاص دولتی یا عمومی غیر دولتی نیستند مورد تفحص قرار نگیرند اما بانک‌هایی که بخشی از سهام‌ شان دولتی و یا نهادهای عمومی غیر دولتی هستند تفحص بلامانع است.

فتحی‌پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این زمینه در گفتگو با ایسنا گفته بود که تقاضای تحقیق و تفحص از بانک پاسارگاد را جمعی از نمایندگان به کمیسیون اقتصادی ارائه کردند که با نامه هیات رئیسه این تفحص متوقف شد، اما قرار است در این زمینه از رئیس مجلس کسب تکلیف شود.

پیک نت 31 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: