ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31  خرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

ایرانی ها از فردا

منتظر اعلام خبر خوش تفاهمند! 
 
 
 
 

مذاکرات حساس اتمی که مردم ایران با دقت و اشتیاق کم نظیری آن را دنبال می کنند، از فردا در لوکزامبوک – بصورت رایزنی- و سپس در وین پایتخت اطریش بصورت مستقیم آغاز می شود. وزیر خارجه جمهوری اسلامی در مصاحبه ای که در همین شماره پیک نت میخوانید با صراحت گفته است که خود را ملزم به 10 تیرماه که مهلت تعیین شده از قبل است نمی داند و اگر لازم باشد مذاکرات را آنقدر ادامه میدهد تا کار تمام شود. مرگ یکبار، شیون یکبار!

او در این مصاحبه می گوید که در دوران احمدی نژاد چگونه امریکا و سازمان ملل متحد توانستند ایران را به کام تحریم ها بکشند و حالا این سفره ای را که در آن زمان پهن شد باید جمع کرد و تمام کرد. ظریف میگوید:" می‌خواهیم ادامه دهیم تا به نتیجه برسیم. این از نظر من روش بهتری است تا اینکه بیاییم تمدید کنیم. اگر به توافق قابل قبول رسیدیم، که همه چیز درست می‌شود، وگرنه می‌توانیم ادامه بدهیم. البته من فکر نمی‌کنم تمدیدی در کار باشد. ممکن است مقداری بیشتر برای رسیدن به توافق زمان بخواهیم.

ظریف در همین مصاحبه در باره سفر چند ساعته دوهفته پیش خود به کشور پادشاهی عمان نیز می گوید: من برای مسائل منطقه‌ای به عمان رفته بودم و برای گفت‌وگو با همسایگانمان. اگر پیامی برای امریکا داشتیم کانال های مستقیم تری را دراختیار داریم.

پیک نت 31 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: