ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20  اردیبهشت  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنرانی رئیس یا نایب رئیس احتمالی مجلس آینده

این مجلس همراه دولت نیست

بلکه با دولت رقابت می کند! 
 
 
 
 

 

از دکتر عارف، از هم اکنون بعنوان عضو هیات رئیسه و یا شاید نایب رئیس اول مجلس آینده یاد می کنند. البته در صورتیکه لاریجانی به مجلس راه نیابد! از عارف نیز که در انتخابات ریاست جمهوری 92 به نفع حسن روحانی کنار رفت، بعنوان اصلاح طلبان میانه رو یاد می شود. او در دولت خاتمی معاون اول رئیس جمهور بود. سفرها و سخنرانی های انتخاباتی او به دلائلی که در بالا اشاره شد دارای اهمیت انتخاباتی است. او که به خراسان سفر کرده، در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، جمع دانشجویان و برخی مسئولان خراسان جنوبی گفت:

رفتار مجلس – کنونی - نسبت به دولت رفتاری رقابتی است. این مجلس به جای آنکه دولت را شریک خود بداند با تمام قدرت دولت را رقیب خود می‌داند.

این در حالی است که ما (اصلاح طلبان) بعد از انتخابات۹۲، پس از ۴ماه کار جدی به این نتیجه رسیدیم که باید از دولت روحانی بصورت جدی حمایت کنیم. به همین دلیل فشارهای غیرمنطقی را وارد نکردیم تا دولت در مسیر خود بتواند در جهت تحقق شعارها و برنامه های رئیس جمهور گام بردارد. چنانچه خوشبختانه تاکنون اینگونه بوده و دولت در بحث‌ تورم، بهداشت و درمان و سیاست خارجی موفق عمل کرده است.

در ماه‌های آینده مردم را باید تشویق به حضور در انتخابات کنیم. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اولویت نخست اصلاح‌طلبان است. اصلاح‌طلبان حضوری پررنگ و فعال در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود خواهند داشت.

در حال حاضر اصلاح‌طلبان در حال رایزنی و برگزاری جلسات فشرده برای رسیدن به لیست واحد هستند که تحقق این لیست قطعی است.

پیک نت 20 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: