ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20  اردیبهشت  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

موسوی لاری :

احمدی نژاد 8 سال

دیکته ای پر از غلط نوشت! 
 
 
 
 

 

بخش هائی از سخنان انتخاباتی موسوی لاری، وزیر کشور دولت خاتمی و عضو رهبری مجمع روحانیون مبارز در گفتگو با ایلنا:

احمدی‌نژاد با کدام کارنامه قرار است دوباره با مردم روبرو شود. با اینکه دوسال از پایان عمر دولت احمدی‌نژاد گذشته٬ هر روز حاشیه یکی از اطرافیان او فاش می‌شود. بالاخره دولتی که تورم را افزایش و فقر را گسترش داد، در حوزه سیاست خارجی توفیقی نداشته و در حوزه سیاست داخلی هم دستاوردی نداشته٬ قرار است برای مردم کدام خدمات خود را تبلیغ کند؟

آن دوران که اصولگرایان شعار می‌دانند، اگر ما روی کار بیاییم چنان کار را می‌کنیم، تمام شده٬ چون آنها هشت سال روی کار بودند٬ قاعدتا اگر در انتخاباتی حاضر شوند از آنها سوال می‌کنند کارنامه شما چگونه است. عملکرد اصولگرایان مثل دیکته‌ای است که دیگر نوشته شده است. مردم این دیکته‌ها را غلط ‌گیری می‌کنند.

متاسفانه یا خوشبختانه مسائل مهمی در این مدت مشخص شد. فرافکنی‌های احمدی‌نژاد هم در این زمینه بی ‌تاثیر است، مثلا در مورد معاون اول دولت قبل؛ بالاخره رحیمی در دوره حاکمیت اصولگرایان رئیس دیوان محاسبات شده است. همانطور هم که رحیمی در نامه خود اشاره کرد او و احمدی‌نژاد از زمان استانداری رحیمی در کردستان با یکدیگر رفاقت داشتند. بنابراین قبل از معاون اولی دولت احمدی‌نژاد هم، با دولت او همکاری داشته است.

 

انتقاد‌ها اساسا مربوط به این نیست که رحیمی و اقدامات او به کدام دولت مربوط می‌شود. در مورد فردی مثل رحیمی با این مشخصات همه مسئولان ذیصلاح به احمدی‌نژاد اعلام کردند که معاون اولی او به مصلحت نیست، اما احمدی‌نژاد به دلیل پیوندهای رفاقتی یا منافع مشترکی که داشتند، او را در این سمت قرار داد و طول مدتی که این پرونده مطرح بود هم احمدی‌نژاد حاضر نشد از مواضع خود دست بردارد. این حالا خود را از رحیمی جدا کند، شوخی با تاریخ است که هیچ فردی هم آن را جدی نمی‌گیرد.

درباره تهدید هائی که علیه علی مطهری می شود نیز موسوی لاری گفت:

به نظر من مطهری در جامعه برای خود جایگاهی با اراده خود و ظرفیت و تربیت خانوادگی‌اش ایجاد کرده است.

پیک نت 20 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: