ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

21  اردیبهشت  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مطهری در دانشگاه قوچان:

موافق استانی شدن انتخابات هستم!

 
 
 
 

 علی مطهری که به قوچان سفر کرده بود در دانشگاه این شهر، با جمع دانشجویان حاضر شده و بار دیگر بر نظرات خود پافشاری کرد و گفت:

احمدی نژاد صراحتا می‌گفت من قانونی هر قانونی را که خودم تشخیص بدهم مخالف اسلام است اجرا نمی‌کنم . به نظر من چنین کسی نباید حتی یک روز رئیس‌جمهور باقی می ماند.

 آقای احمدی‌نژاد در پرداخت یارانه‌ها خلاف قانون عمل کرد. حالا هم  بهتر است دولت صادقانه با مردم صحبت کند و بگوید که این کار از اول درست اجرا نشده و مردم هم اگر صداقت دولت را ببینند قبول می کنند.

در باره انتخابات 88 نیز مطهری گفت: درباره این حوادث باید عدالت رعایت شود و سهم همه طرف‌های آن حوادث مشخص شود و اگر لازم است محاکمه شوند و مجازات هر کسی معلوم شود.این طور نباشد که بگوییم فقط آن دو نفر مقصرند و کار بقیه درست بوده که این به معنای پاک کردن صورت مساله است؛ زیرا تا عدالت اجرا نشود وجدان جامعه آرام نمی گیرد.

اختلاس‌های اتفاق افتاده در چند سال اخیر به معنی برداشتن پول از سوی شخص یا اشخاص برای خود نیست؛ بلکه به معنای جابجایی غیرقانونی و سوء استفاده اشخاص از مقام و مسوولیت است که بخشی از مسوولیت این امر برعهده مجلس و بخش دیگر متوجه دولت قبلی است.

طرح استانی شدن انتخابات دارای معایب و محاسنی است. من خودم موافق این طرح بودم زیرا محاسن آن بیشتر از معایبش است و درمجموع به نفع نظام و انقلاب است.

پیک نت 21 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: