ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اردیبهشت  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

وزیر اطلاعات احمدی نژاد

مردم غافل شوند

مصلحی را "هُل" میدهند تو مجلس 
 
 
 
 

 

حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات کم عقل دولت احمدی نژاد که تلاش می کند نماینده مجلس آینده شود و شاید هم برای رفتن به مجلس خبرگان دور خیز کرده، طی سخنانی در مدرسه حقانی قم گفت:

هدف انقلاب اسلامی ایران ایجاد حکومت اسلامی، فراهم کردن زمینه برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) و همچنین بیدار کردن ملل مسلمان بود.

در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال ایجاد فتنههای گوناگون در کشور بودند و این فتنه‌ها همگی بر گرفته از اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها بود و باید مطمئن باشیم که آن‌ها فتنه 88 را پی‌ریزی کردند و امروز نیز به دنبال فتنه بزرگتری هستند.

مصلحی که معلوم نیست در انقلاب 57 کجا بوده و در سالهای جنگ که موسوی و کروبی در صحنه بودند کجا خفته بوده، نگران کدام فتنه در آینده است؟ این فتنه شرکت مردم در انتخابات دو مجلس شورا و خبرگان نیست؟

بخوانید این نظرات مصلحی در مدرسه حقانی را تا فراموش نکنید میزان عقل او را:

باید مراقب عوامل فتنه ‌زا در کشور باشیم؛ زیرا دشمنان روی این مهرهها سرمایه‌گذاری کردهاند. دستگاه اطلاعاتی ما این حرکات را رصد کنند و این طرح را در اختیار تیم مذاکره کننده قرار دهند.

در یکی از جلسات مذاکرات طرف انگلیسی سخنی به میان آورد که مذاکرات را به نتیجه مطلوبی می‌رساند، اما نماینده آمریکا با استفاده از کاغذ کوچکی اجازه سخن گفتن به او را نداد که آن کاغذ در اختیار ما قرار گرفت و همین مسائل باعث شد که فرانسوی‌ها از توافق ژنو دو جلوگیری کنند.

پیک نت 22 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: