ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28  اردیبهشت  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

رهبر جمهوری اسلامی:

ما از ملت های یمن

بحرین و فلسطین دفاع می کنیم 
 
 
 
 

 

رهبر جمهوری اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت سالگرد بعثت پیامبر اسلام طی سخنانی گفت:

بعثت پیامبر برای مقابله با جاهلیتی بود که نه فقط مخصوص جزیره العرب، بلکه بر امپراطوری های آن روز دنیا نیز حاکم بود دو عنصر اصلی این جاهلیت «شهوت» و «غضب» بود.

امروز نیز شاهد شهوت‌رانی بی‌منطق و بی‌مهار و قساوت و کشتار بی حد و مرز هستیم با این تفاوت که جاهلیت کنونی متاسفانه مجهز به سلاح علم و دانش شده و بسیار خطرناک‌تر است. ناامنی، برادرکشی و تسلط گروه‌های تروریستی در کشورهای منطقه، نمونه هایی از جاهلیت مدرن امروز است که نتیجه طراحی قدرت‌های استکباری و در راس آنها آمریکا است.

آمریکایی‌ها در حالی که ادعای مبارزه با تروریسم را مطرح می‌کنند خودشان به دست داشتن در ایجاد خطرناک‌ترین گروه‌های تروریستی همچون داعش اذعان کردند. آمریکایی‌ها رسماً از گروه‌های تروریستی در سوریه و پشتیبانان آنها حمایت می‌کنند، آمریکایی‌ها از رژیم جعلی صهیونیستی که فلسطینی‌ها را در غزه و ساحل غربی زیر فشار گذاشته حمایت می‌کنند و این، همان «جاهلیت مدرن» است. زمامداران کشورهای اسلامی بدانید، ما می‌توانیم در مقابل این جاهلیت بایستیم. قدرت های غربی در منطقه به دنبال منافع خود و پر کردن جیب کمپانی‌های اسلحه‌سازی هستند.

امنیت خلیج فارس مربوط به کشورهای این منطقه است که دارای منافع مشترک هستند و نه آمریکا. بنابراین امنیت منطقه خلیج فارس باید به وسیله کشورهای همین منطقه تامین شود. آمریکا به دنبال تامین امنیت منطقه خلیج فارس نیست و صلاحیت اظهار نظر در این خصوص را هم ندارد. اگر منطقه خلیج فارس امن باشد، همه کشورهای منطقه از این امنیت بهره‌مند خواهند شد اما اگر خلیج فارس ناامن شود، برای همه کشورهای منطقه ناامن خواهد بود. امروز یمن به صحنه کشتار کودکان و زنان بیگناه تبدیل شده است که عامل آن کشورهای به ظاهر مسلمان هستند اما طراح و عامل اصلی آن امریکا است.

در بخش دیگری از این سخنرانی، خامنه ای در اشاره غیر مستقیم به بیانیه اخیر امریکا و سران شورای خلیج فارس که در آن ایران عامل بی ثباتی و نا امنی خلیج فارس اعلام شده گفت:

تروریست شما هستید، اقدامات تروریستی کار شماست، ما با تروریسم مخالف هستیم و با آن مبارزه و از هر مظلومی نیز حمایت خواهیم کرد. ملت‌های یمن، بحرین و فلسطین را از جمله ملت‌های مظلوم هستند.

آنها تلاش می کنند دشمن اصلی را که استکبار و وابستگان آنها و صهیونیست‌ها هستند، در حاشیه نگه دارند و کشورهای اسلامی را در مقابل یکدیگر قرار دهند. این سیاست همان جاهلیت مدرن است و باید با آن مقابله کرد.

پیک نت 28 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: