ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 اردیبهشت  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

تاج زاده:

حوادث هفته های اخیر

هشداری است برای بیداری دولت 
 
 
 
 

 

مصطفی تاج زاده که محکومیت 6 ساله اش تمام شده اما یک محکومیت 1 ساله دیگر برایش درست کرده اند تا آزادش نکنند، در تازه ترین دیداری که با همسرش داشته این پیام را برای روحانی داشته است:

نگران دلواپسان نباشید چون بی آبروتر از آنند که برای دولت مشکل ایجاد کنند، بزرگترین خطا آنست که وجود نارسایی ها و مشکلات و حتی نارضایتی های گسترده که بسیاری از آن ها طی سال های پیش انباشته شده و به ارث رسیده اند، در وجود دلواپسان خلاصه شود. حوادث کردستان، سیستان و بلوچستان، تجمعات اعتراضی معلمان و خودکشی ها بسیار هشداردهنده است و باید به مطالبات پاسخ داده شود.

زجر من این است که محکوم به دیدن رسانه میلی هستم و به خوبی متوجه هجمه ها به دولت نیستم و نمی توانم برجسته کردن ضعف ها و کمبودها، آن هم فقط در مورد قوه مجریه و نه سایر قوا و نهادهای انتصابی را خوب ببینم. در رسانه میلی ما قوه قضائیه عملکردش عالی و بی نقص است و شهرداری ابدا عملکرد اشتباهی ندارد. مجلس و نمایندگان هم هیچ تخطی از وظایفشان نمی کنند و هرگز دچار نارسایی و مشکلات نیستند. از سپاه و نیروی انتظامی هم که نباید حرف زد. رهبری و نمایندگان ولی فقیه هم که فوق قانون و نقدند. نقد شورای نگهبان هم که توهین به مقدسات است و مجازات سنگین به دنبال دارد. بنابراین همه فریادها بر سر دولت کشیده می شود. صدا و سیما به آزاد شدن 11میلیارد دلار پس از مذاکرات هسته ای هیچ سخن نمی گوید مبادا مردم نکته مثبتی به نفع مذاکرات برداشت کنند. هم چنان که درباره کاسبی ۲۵ میلیاردی تحریم کلامی نمی گوید تا غارتگری های این سالیان آشکار نشود. من البته به شعور مردم ایمان دارم اما این دلیل نمی شود که دولت حواسش به سم پاشی های صدا و سیما نباشد!

پیک نت 29 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: