ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 اردیبهشت  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دیدار با هاشمی رفسنجانی

حوزه ها اگر نجنبند

اسلام داعشی رایج می شود! 
 
 
 
 

 

هاشمی رفسنجانی روز گذشته با وزیر، معاونین و روحانیون شاغل در وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت دیدار کرد و طی سخنانی که بخشی از آن مربوط به نابودی صنایع کشور و بخش عمده آن مربوط به اسلام داعشی بود گفت:

امروز جامعه شاهد موضوعاتی، حتی در مسائل دریایی و هوایی و همچنین استقرار ماهواره‌ها در فضاست و فقه اسلامی نمی‌تواند در چنین موضوعی نظر نداشته باشد که شرط آن پرورش استعداد‌های رشته‌های متعدد در حوزه‌های علمیه است.

چگونه می‌توانیم برای جامعه‌ای که مصادیق فراوانی از بیماری‌های متعدد دارد، احکام اسلامی بدهیم، در حالی که آگاهی ما در حدّ معلومات عمومی باشد. شناخت موضوع شرط صدور حکم است. امروز نوجوانان دانش آموز حتی در روستاها به ابزار اطلاع ‌رسانی دسترسی دارند و اگر نتوانیم به شبهات جواب بدهیم، همان می شود که در سال‌های اخیر بصورت وحشی‌گری‌های گروه‌های تروریستی شاهدیم و آن را دولت اسلامی به ما معرفی می کنند.

اگر به تأسیس شهرک‌های صنعتی ادامه می‌دادیم، صنعت کشور با کمترین مانع به نفس نفس نمی‌افتاد.اگر اندکی از نقدینگی فراوان آن روزها در اختیار واحدهای صنعتی قرار می‌گرفت، به جای تعطیلی آنها و بیکاری مردم و به ویژه جوانان، شاهد رونق تولید و به تبع آن افزایش اشتغال بودیم.

پیک نت 30 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: