ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 اردیبهشت  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

روحانی در تبریز، خطاب به مخالفان

برای شعار تند و بی خاصیت

از جیب خودتان هزینه کنید! 
 
 
 
 

 

سفر روحانی به آذربایجان شرقی و بویژه تبریز، تحت تاثیر واقعه خونین مسابقه فوتبال هفته اخیر در تبریز بود. با آنکه مخالفان دولت روی عدم استقبال مردم از روحانی بدلیل حوادث هفته گذشته تبریز حساب باز کرده بودند، تمام خبرگزاری های داخلی از استقبال کم نظیر مردم تبریز از روحانی گزارش داده اند. روحانی نیز در اولین سخنرانی خود در تبریز گفت:

هیچ کس نمی‌تواند با احساسات مردم بازی کند. تراکتور تیمی است که از آن آرزوی قهرمانی در مسابقات آسیایی را داریم. اگر کسی در حادثه فوتبال مقصر باشد تردید نداشته باشید که دولت با همه توان خود برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد.

امروز در صحنه بین‌المللی به نقطه بسیار مهمی دست یافته‌ایم. امروز در حال شکستن نهایی "ایران‌هراسی" در سطح دنیا هستیم. امروز در صحنه بین‌المللی سرداران مذاکرات و دیپلماسی ایران برای ملت ایران غرور و افتخار آفریده‌اند و مردم ما پشتیبان مذاکره‌کنندگان هستند. بدانید پایان مذاکرات افتخاری برای ملت ایران خواهد بود. همه مردم باید بدانند که در ایران مردم ما خواهان آرامش و توسعه و شغلی آبرومند برای نسل جوان هستند و در یک مسابقه جهانی به سمت توسعه در اقتصاد و فرهنگ و مسائل اجتماعی بوده و خواهند بود.

دولت و مردم از 24 خرداد سال 92 با یکدیگر هم‌پیمان شده‌اند تا وحدت، انسجام و آشتی ملی در سراسر کشور روز به روز مستحکم‌تر شود. فکر نمی‌کنم کسی در کشور باشد که از پیروزی ملت در مذاکرات هسته‌ای نگران باشد. من فکر نمی‌کنم کسی در کشور باشد که نسبت به خروج از رکود و رونق اقتصادی کشور نگران و ناراحت باشد.

آیا کسی اجازه دارد برای اینکه سخن درشت و شعاری تند و بی‌خاصیت بگوید، دست در جیب مردم کند و اموال آنها را بردارد و زندگی‌شان را از هم بپاشاند؟اگر کسی می‌خواهد شعاری بدهد باید از جیب خودش هزینه بدهد نه از جیب ملت . ما حق نداریم از جیب مردم در جامعه افراط و شعارزدگی ایجاد کنیم و حق نداریم کاری کنیم که مردم برای آینده و امنیت کشور نگران شوند.

پیک نت 31 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: