ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 فروردین  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

هاشمی:

مردم خاتمی را دوست دارند

گرچه عده ای نمی خواهند مطرح باشد 
 
 
 
 

 

روزنامه آفتاب با هاشمی رفسنجانی مصاحبه ای پیرامون همه موضوعات مطرح روز کرده است، از جمله درباره ممنوع التصویر و ممنوع الخبری محمد خاتمی.

 

-  یکی از موضوعاتی که طی چند وقت اخیر در این شبکه‌ها بسیار بازنشر شد، عکس‌ها و مطالبی از آقای خاتمی بود. متاسفانه امروز یکی از حقایق تلخ این است که آقای خاتمی به عنوان فرزند فاضل و با تقوای امام و کسی که به هر حال هشت سال بالاترین پست اجرایی کشور را داشتند و نقش موثر ایشان به همراه حضرتعالی در انتخابات سال 92 برای همگان مشخص شد، ممنوع‌التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع‌البیان هستند، در حالی که رئیس دولت پیشین به راحتی به سفرهای خارجی می‌رود. ارزیابی شما در این زمینه چیست؟

 

هاشمی: تحلیل من این است که برخی نمی‌خواهند آقای خاتمی مطرح باشد. البته اشتباه می‌کنند. همین منظره‌ای که در اردکان یزد در مراسم بزرگداشت خواهر ایشان و همچنین در مسجد شهرک غرب تهران اتفاق افتاد، بی سابقه بود. همه اینها دلیل اشتباه این افراد است. اتفاقاً این روزها آقای خاتمی هر زمان که صحبت می‌کنند، نصیحت‌های خوبی می‌کنند که اختلافی نباشد، چرا که همه نظام را قبول داریم. رهبری را قبول داریم و می‌خواهیم مملکت را اصلاح کنیم. حرف خلافی هم نمی‌زنند و من نمی‌دانم چه کسی این تصمیم را گرفته است. این کار مردم را ناراحت می‌کند. آنها اگر مشکلی با آقای خاتمی دارند، این کار، مشکل را شدیدتر می‌کنند.

 

پیک نت  16 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: