ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 فروردین  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

یادداشت علی مطهری

سفر رهبر به مشهد

شاید آغاز، پایان چاپلوسی شود 
 
 
 
 

 

علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی در یادداشتی که «عصر ایران» منتشر کرد نوشت:

«در ایام تعطیلات نوروز خبری در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه رهبر انقلاب در جریان سفر به مشهد زمانی که مهماندار هواپیما در خوشامد گویی ابتدایی به مسافران گفته است «با آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب»، دستور دادند این جمله از متن خوشآمدگویی پروازهای شرکت‌های هواپیمایی حذف شود.

این دستور نشان می‌دهد که ایشان با هر کاری که شائبه تملق و چاپلوسی داشته باشد مخالفند و اقدام برخی کارگزاران حکومت که بی‌مناسبت از نام مقام رهبری استفاده می‌کنند یا به تعریف و تمجید می‌پردازند مورد رضایت ایشان نیست.

اینجانب حدود یک سال پیش همین موضوع بی‌ مناسبت بودن «آرزوی سلامتی برای مقام رهبری» در ابتدای پروازها را با وزیر راه و شهرسازی مطرح کردم و خواستار حذف آن شدم. آنطور که به یاد دارم ایشان گفت از دست من خارج است. همین طور چند ماه پیش، این موضوع و نیز بی ‌مناسبت بودن نصب عکس رهبر انقلاب در قسمت جلوی هواپیما را به مدیرعامل یکی از شرکت‌های هواپیمایی به صورت پیغام گوشزد کردم ولی اقدامی ندیدم.

این زشت است این کارها که شائبه تملق و چاپلوسی دارد. قطعا باز هم از این دست کارها وجود دارد که باید کنار بگذاریم و کاسه‌های داغ‌ تر از آش نباشیم.

این‌گونه دستورات موجب اصلاح جامعه است و باید این دستور را «دستور مصلحانه» نامید.

پیک نت  18 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: