ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 فروردین  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

ناطق نوری:

تمام مذاکرات لوزان

با اجازه و تائید رهبر انجام شد 
 
 
 
 

 

علی‌اکبر ناطق نوری دبیرکل اسبق جامعه روحانیت مبارز، رئیس مجلس پنجم و رئیس کنونی دفتر بازرسی رهبر جمهوری اسلامی، روز گذشته (دوشنب) در جمع طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی در لواسان درباره مذاکرات لوزان و توافقنامه اخیر ایران با گروه 1+5 گفت:

تمام مذاکراتی که در سطوح عالی انجام می‌شود از ابتدا تا انتها و در همه سطوح با اذن مقام رهبری انجام می شود و هر جا بدون اذن ایشان بوده تذکر داده‌اند. در مذاکرات ژنو هم همین‌طور تایید فرمودند.

توافقنامه لوزان یک موفقیت بود. دلیل آن هم این ‌که چند گروه عصبانی شده اند. از جمله نخست‌وزیر رژیم غاصب که اگر در این توافقنامه سر ما کلاه رفته بود اسرائیل باید خوشحال می شد. بعضی می‌گویند دراین توافقنامه خیانت شده است. یعنی آن‌ها متوجه خیانت شده‌اند و رهبری متوجه نمی‌شوند. بعضی می‌گویند رهبری وظیفه خود را انجام می‌دهد و ما هم وظیفه خود را و ما بایستی بستر برای افکار رهبری را آماده کنیم. جلوتر می‌روند و تصمیم می‌گیرند و سخن می‌گویند. اگر بنا باشد هر کس کار خودش را انجام دهد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

در سفر رهبری در زمان ریاست‌ جمهوری به نیویورک که بنده هم همراه ایشان بودم، وقتی با آقای ظریف رو برو شدیم فرمودند "این آقای ظریف یَل مذاکره و مباحث حقوقی است."

هم رهبری، هم مراجع و هم مردم از آرامش به وجود آمده خوشحال هستند.

پیک نت  18 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: