ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 فروردین  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دو روز پس از سرلشگر فیروزآبادی

"فرمانده کل سپاه"

نتیجه مذاکرات لوزان را ستود! 
 
 
 
 

 

فرماده کل سپاه پاسداران، با دو روز تاخیر، مواضع اعلام شده از سوی سرلشکر فیروز آبادی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح در باره نتایج مذاکرات لوزان را تکرار و تائید کرد.

سرلشکر عزیز جعفری در حاشیه همایش فرماندهان سپاه گفت:

گزینه‌های نیرومند ایالات متحده برای تحمیل اراده‌ سیاسی به جمهوری اسلامی ناکارآمد شد. آمریکا که در پی تغییر رفتار سیاسی ایران بود، خود به تغییر رفتار سیاسی تن داد و همه‌ گزینه‌های روی میز را فراموش کرد و مسیر دیپلماسی را طی کرد. فرزندان انقلابی ایران اسلامی در نبرد دیپلماتیک خود تا به امروز توانسته‌اند از حقوق ملت ایران به شایستگی دفاع کنند و ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های سیاسی این عزیزان و ایستادگی روی خطوط قرمز تعیین شده، قدردانی می‌کنند.

همانگونه که رئیس محترم جمهور و وزیر محترم امور خارجه و اعضای برجسته‌ این تیم به صراحت مطرح کردند خط قرمز ما علاوه بر پذیرفتن حق چرخه‌ غنی‌سازی هسته‌ای و تحقیق و توسعه در این حوزه «لغو همه‌ تحریم‌های مرتبط» به عنوان نقطه‌ مرکزی مطالبات ملت ایران است.

از دستگاه هوشمند و شجاع دیپلماسی کشور انتظار می‌رود در فرصت پیش رو، حداکثر ظرفیت‌های قدرتمند خود و مجموعه نظام را برای لغو همزمان تحریم‌ها به کار گیرد. ملت ایران بر اساس شعار «دولت و ملت - همدلی و همزبانی» در یک صف واحد، پشتیبان جبهه‌ دیپلماتیک هسته‌ای خواهند بود.

پیش از عزیز جعفری، فیروز آبادی در نامه تبریک خطاب به رهبر جمهوری اسلامی و مردم ایران، مذاکرات لوزان و نتایج بدست آمده را ستوده و از رئیس دولت و تیم مذاکره کننده تشکر کرده بود.

پیک نت  19 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: