ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 فروردین  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

چرا ایشان و همفکران پیشقدم نمی شوند؟

رحیم پورازغدی، شهادت

را برای همسایه می خواهد! 
 
 
 
 

 

رحیم پور ازغدی را برخی زندانیان سیاسی دهه 60 که در قتل عام سیاسی 67 زنده مانده اند، از زیر چشم بند دیده و چهره اش را خوب به خاطر سپرده اند. او مخوف ترین بازجوهای دهه 1360 در زندان اوین بود و حالا نظریه پرداز فرهنگی و علمی شده و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی! اغلب به نماز جمعه های تهران دعوت می شود تا سخنران پیش از خطبه ها باشد. حیرت آور است که اتفاقا مخوف ترین بازجوی ساواک در دهه 50 در زندان اوین همنام رحیم پور ازغدی بود.

در تازه ترین اظهار نظر، ازغدی گفته است ایجاد تحول درعلوم انسانی «شهید» می‌خواهد. اگر ۱۰ تا ۲۰ «شهید» داشته باشیم تحول در این علوم ایجاد می شود.

ایکاش یکنفر در یکی از رسانه های ایران می نوشت: چرا خود جنابعالی برای این شهادت پیشقدم نمی شوید و حسین شریعتمداری از کیهان، حسین فدائی و کوچک زاده از مجلس، سید احمد خاتمی و شیخ احمد جنتی را از میان امام جمعه های موقت تهران  را که اغلب سخنران پیش خطبه های آنها می شوید، علم الهدا امام جمعه مشهد، شیخ جعفر شجونی از جامعه روحانیت مبارز، علامه و مبارز بعد از انقلاب آیت الله مصباح یزدی، سردار جوانی از سپاه وجمعی از بازجوی های اوین را هم دعوت نمی کنید تا با شما همراه شوند و شربت شهادت برای تحول در علوم انسانی را سر بکشند؟

مرگ خوب است اما برای همسایه؟

پیک نت  25 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: