ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 فروردین  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنان تحریک آمیز فرمانده ارتش ج. اسلامی

شهرهای عربستان تحمل

شلیک موشک ها را ندارند! 
 
 
 
 

 

شبکه خبری "العالم" که شعبه صدا و سیمای جمهوری اسلامی است، با فرمانده نیروی زمینی ارتش پیرامون مسائل یمن و تیرگی روابط ایران و عربستان گفتگو کرده است.

فرمانده ارتش "امیر پوردستان" در این گفتگو سخنان تحریک آمیز و تهدید آمیزی را مطرح کرده که بطور طبیعی کشورهای منطقه آن را به حساب سیاست کل جمهوری اسلامی می گذارند. وی بصورت تلویحی تهدید کرد که موشک های ساخت ایران در اختیار حوثی هاست و آنها می توانند موشک به شهرهای عربستان شلیک کنند. پوردستان گفت:

ارتش عربستان تجربه جنگی ندارد و بسیار شکننده است و اگر با یک جنگ فرسایشی مواجه شود، باید آماده دریافت ضرباتی مهلک باشد و شکست سخت را انتظار داشته باشد. عربستان بهتر است دست از جنگ بردارد و به صورت سیاسی و مذاکره وارد عمل شود .

در صورت اصابت موشک به شهرهای عربستان، جبران آن برای مسوولان این کشور سخت خواهد بود.

مردم یمن با توجه به خریدهای قبلی ارتش این کشور و ظرفیت‌هایی که دارند، می توانند ضربات سنگینی را به عربستان وارد کنند.

تأثیر جنگ هوایی عربستان در یمن زیاد نیست و آنچه در جنگ عربستان و یمن اثرگذار است، جنگ زمینی است و همانگونه که استراتژیست‌ها می گویند " زمین است که برنده و فاتح را مشخص می کند ". یمنی ها در جنگ زمینی بسیار قابل و کارآمد هستند و سلاح ها و تجهیزاتی را که برای جنگ زمینی نیاز است، به وفور در اختیار دارند، البته جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان کمک تسلیحاتی و همچنین تجهیزاتی به یمن نداشته است!

پیک نت  31 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: