ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

به حضور نظامی

در سوریه جنبه مذهبی ندهید

 
 
 
 

برای نخستین بار، رهبر جمهوری اسلامی از حضور واحدهائی از سپاه قدس در جنگ سوریه سخن گفت. حضوری که معلوم نیست چرا تاکنون ایشان آن را پنهان می کرد و از انگیزه این حضور نیز سخن نمی گفت. این درحالی است که نه حزب الله لبنان این حضور را تاکنون پنهان کرده و نه روسیه که با افتخار از این حضور و جمع کردن بساط داعش در سوریه بی وقفه گزارش خبری و رسانه ای میدهد و برای قربانیان خود در این جنگ نیز مراسم تجلیل و یادبود برگزار می کند. در جمهوری اسلامی برای پنهان کردن این حضور برای واحدهای سپاه در سوریه نام تفرقه افکنی اختراع کرده اند: "مدافعان حرم". و یا این جمله آقای خامنه ای که دیروز در دیدار با هفت قربانی ارتش در جنگ سوریه گفت:" "این شهیدان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسیده‌اند."

این نوع نامگذاری ها و این نوع تعبیرها از حضور در جنگ سوریه خود به معنای مذهبی کردن جنگ در سوریه است! کشوری که از همه مذاهب و ملیت ها درآن زندگی می کنند.

رهبر جمهوری اسلامی در همین دیدار گفت: "جلوی فتنه‌گران که دستمایه دشمنی آمریکا و صهیونیسم هستند اگر در سوریه گرفته نمی‌شد باید در تهران، فارس، خراسان و اصفهان جلوی آنها را می‌گرفتیم."

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 دی

 
 

اشتراک گذاری: