ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 مهر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نگاهی به سخنرانی اخیر حسن عباسی

جهانی لبریز از حرامزاده ها

که ایشان جزو حلال زادگانش است!

 
 
 
 

 

حسن عباسی استاد دانشگاه سپاه (امام حسین) رفته دانشگاه کهکیلویه و بویراحمد تا برای دانشجویان سخنرانی کند و بگوید:

 

می گویند جهان پیشرفته، و نوعی از خودباختگی علمی را به دانشجو القا می‌کنند. کشوری که بیش از ۶۰  در صد جمعیتش زنازاده‌اند، کجا پیشرفته است؟ مگر پیشرفت فقط در صنعت و تکنولوژی است؟ چرا فقط روی این پیشرفت تکیه می‌کنیم؟ پیشرفتگی ما در این است که ملت ما حلال‌زاده است. براساس آمارهای رسمی، ۶۶درصد جمعیت برزیل حرام‌زاده است. در اروپا، فرانسه با ۵۶ درصد حرام‌زاده‌اند در سوئد ۵۵ درصد. امریکا و انگلیس با ۴۱ و ۴۹ رتبه‌ها‌ی بعدی هستند. عربستان و ترکیه رتبه‌ها‌ی نخست منطقه را دارند و ایران جزو کشورهای سفید در این قضیه است. این نماد پیشرفتگی و توسعه‌یافتگی است ولی در تئوری‌ها‌ی جامعه‌شناسی و توسعه تدریس نمی‌شود. ما چیزهایی داریم که می‌خواهیم بگذاریم زمین تا او به ما چهار تا تکنولوژی بدهد.-

 قرار بود کشور را با برجام و تعامل به سمت سیاست درهای باز چین ببرند اما آمریکایی‌ها‌ از امسال ما را به سمت سیاست درهای باز تایلند هل دادند. تایلند در منطقه نا امن شرق آسیا امن‌ترین منطقه بود و با باز کردن درهای تایلند به هتلهای پنج ستاره و جذب گردشگر از طرق مختلف، صنعت گردشگری این کشور را از آن شیوه‌ای که مد نظرشان بود رونق دادند و الان دارند این سیاست را در ایران پیاده می‌کنند.

قرار است با این سیاست ۴۰۰ هتل پنج ستاره در جاهای مختلف کشور تاسیس کنند و از این طریق به نفوذ فرهنگی و اخلاقی در کشور برسند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 مهر

 
 

اشتراک گذاری: