ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول شهریور  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نگاهی به مصاحبه امیرمحبیان

کدام فرمانده سپاه

قرار است رئیس جمهور شود؟

 
 
 
 
 

 

امیرمحبیان با روزنامه اعتماد مصاحبه کرده است. او که به تقلید از عباس عبدی و سعید حجاریان سعی می کند نظریه پرداز جناح راست خود را معرفی کند، حرف این جناح برای انتخابات 96 را در یک جمله کوتاه و گذرا مطرح کرد. سئوال خبرنگار درباره سردار قالیباف فرمانده سابق نیروی هوائی سپاه و شهردار کنونی تهران بود اما محبیان مسئله را عام تر مطرح کرد و گفت: "افرادی با سابقه نظامی در صورتی که شرایط قانونی را بدست اورده و قانونا امکان حضور داشته باشند کسی حق حذف حقوق شهروندی آنها – برای نامزدی ریاست جمهوری-  را ندارد.

با توجه به این که نامزدی قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 تائید شد اما او نتوانست رای بیآورد، این اظهار نظر محبیان را باید عام تر دید. یعنی فرماندهان دیگری از سپاه پا به میدان انتخابات بگذارند. کسانی که بخت خود را قبلا مانند قالیباف نیازموده و نباخته اند. احمدی نژاد هم که نه برای نظام و نه برای مردم دیگر مطرح نیست و مهره ایست سوخته. رئیس جمهوری یکبار مصرف که در دوره دوم هم به زور کودتا توانستند او را رئیس جمهور نگهدارند و اکنون هم پافشاری طرفداران دوران او بر ادامه حصر موسوی برای جلوگیری از محاکمه احمدی نژاد است. محاکمه ای که تماما به سود موسوی تمام می شود و حقانیت نظرات او در مناظره تلویزیونی ثابت می شود. آنجا که خطاب به مردم گفت امثال او روی کاغذ عکس مار می کشند و به مردم می گویند این مار است. اشاره او به آمار و ارقام قلابی بود که احمدی نژاد مرتب به مردم اعلام می کرد و دولت خود را دولت دستپاک معرفی می کرد. دو ادعائی که با بزرگترین فاجعه اقتصادی و دزدی و اختلاس بر همگان آشکار شد.

کدام فرمانده سپاه زمینه نامزدی انتخابات ریاست جمهوری را دارد؟ و آیا نظام جرات می کند سکان ریاست جمهوری با بدست یک نظامی بدهد؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول شهریور

 
 

اشتراک گذاری: