www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه احمدی نژاد به رهبر

گام دوم کودتا علیه دولت

پس از شکست توطئه خراسان

 
 
 
 

روز گذشته نامه ای با امضای احمدی نژاد خطاب به رهبر جمهوری اسلامی منتشر شد. احمدی نژاد در این نامه که در حقیقت ادامه کودتای ناکام رئیسی و علم الهدا علیه دولت روحانی در هفتم دیماه گذشته است، سعی کرد با موج سواری روی اوضاع بحرانی کشور خود را سخنگوی جنبش مردم نشان بدهد. او که خود مسبب بسیاری از بحران های کنونی در جمهوری اسلامی در نامه خود به رهبر از او خواست که مجلس و دولت را منحل کند و انتخابات برگزار کند و رئیس قوه قضائیه را هم عوض کند.

تصور موافقت با پیشنهاد او که خود متهم اوضاع کنونی کشور است مضحک به نظر می رسد اما موج سواری او نشان میدهد که اوضاع نظام تا چه حد آشفته است. معمولا آدم کم عقل جسارتش زیاد است و باحتمال زیاد او را دست های پشت صحنه به همین دلیل جلو انداخته اند تا به تقلید از نامه به شاه که در سال 1356 آغاز شد عمل کند. سنگ مفت، گنجشک هم مفت، بلکه چیزی از درون این تکاپوها در آید.

در این که مملکت به یک تحول بنیادین نیازمند است شک نیست و در این که تاخیر در برداشتن گام های بلند برای تغییرات آغاز تغییرات را دشوارتر می کند نیز شک نیست، اما این تصور که افرادی مانند احمدی نژاد و عقبه او پرچمدار این تحولات شوند یک شوخی بی مزه است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: