www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با بازداشت رحیم مشائی

باید انتظار افشای اسناد

مهمی از بیت رهبری بود؟

 
 
 
 
 

 

رحیم مشائی همانگونه که خود پیش بینی توام با تهدید به افشاگری کرده بود، بازداشت شد. او که گفته می شود از یک سفر کوتاه خارجی به ایران بازگشته بود روز گذشته بازداشت و البته دلیل بازداشت را نه مرتبط بودن با پرونده های احمدی نژاد و تحرکات اخیر او بلکه آتش زدن حکم دادگاه بقائی در مقابل سفارت انگلستان اعلام شده است!

رحیم مشائی اخیرا تهدید کرده بود که در صورت بازداشت شدن، اطلاعاتی فاش خواهد شد که لطمه به نظام و شخص رهبر است. آیا سفر اخیر او به خارج (اگر واقعیت داشته باشد) برای انتقال اسناد همین تهدید نبوده؟

رحیم مشائی نیز مانند بقائی یک دوره معاون اول احمدی نژاد بود و یک دوره نیز محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد. رحیمی قبل از مشائی و بقائی محکوم به زندان شد و میگویند یک پا در خانه است و یک پا در زندان و سر و صدا نمی کند که هر دو پا در زندان بماند.

آیا تهدید مشائی برای افشای اسنادی که گفته در اختیار دارد عملی خواهد شد؟ و یا با احمدی نژاد کنار خواهند آمد تا چنین نشود. گفته می شود احمدی نژاد تهدید به افشای اسناد کودتای انتخاباتی سال 88 کرده و گفته خودش و رهبر و دیگران را همه با هم خواهد سوزاند، که اگر چنین شود از مرداب فتنه واقعی لجن بصیرت بالا خواهد آمد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: